Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
corinatoet schreef:nee hoor, wat raar
Tonke schreef:He Ireen heb ik wat gemist???? Vertel,vertel.
Tonke schreef:nou las iets over trouwen????
peetorlan schreef:Ik kan je link niet openen Ireen jammer
Ik vind hem wel gaaf hoor, waarschijnlijk is dit ook het veulen wat een 1e premie op de veulenkeuring heeft verdient. Deze zag ik namelijk op de stamboek site staan. En er zijn dus 3 Tietse x Adel veulens met een eerste premie naar huis gegaan. En met Tietse hebben ze in het begin met KWPNers gefokt. Iemand van het friespaarden forum heeft 1 zo'n veulen gezien en ze zei dat het een matige KWPN merrie was met een mooi veulen. Maar ja, je weet natuurlijk nooit wat Froukje eruit poept, hihi! Reentjuh schreef:Zoooo deze MOET ik echt even met jullie delen!
Ik heb een link gekregen van een tietse x adel veulen! Jaja, ik ben dus weer aan het twijfelen geslagen door Allart! Haha, ik word gek van mezelf, maar ik ben toch wel erg onder de indruk van dit veulen! Loopt er ook wel een erg mooie merrie naast, daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden maar toch! Ik vind dat het veulen heel erg de arogantie van Tietse heeft, hihi!
http://www.worldwidefriesians.com/TAd.wmv
. Tenslotte is Froukje ook een hele mooie merrie
xDaayx schreef:Hahah dan heeft hij in totaal 3 keer buiten gestaan en gewandeld over de laan en gelongeerd