vera23 schreef:haha is idd nog droog phoe phoe wie had dat gedachtmaarja wie weet komt er dalijk weer zo n rot bui
sssttttttt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vera23 schreef:haha is idd nog droog phoe phoe wie had dat gedachtmaarja wie weet komt er dalijk weer zo n rot bui
Binar schreef:Balen voor je Renee![]()
Toen je met Katrichta begon was toch nog niet bekend dat Lyd haar over zou nemen?? Het is wel jammer, maar je hebt je best gedaan toch..
vera23 schreef:ff 3 paarden wat moet je ermee
hihihihihi ben best een beetje jaloerss
!!! vera23 schreef:ff 3 paarden wat moet je ermee
AnitaJoeri schreef:vera23 schreef:ff 3 paarden wat moet je ermee
naar kijken
Als je teveel rijdt dan slijten ze te hard
vera23 schreef:ff 3 paarden wat moet je ermee
moet ook wel want ik ben een arme student AnitaJoeri schreef:hihi volgens johnnie stond joepi gewoon te hinniken vanochtend ,dus ik zal het straks wel zien,misschien doet hij expres gekke bekken trekken, wil die niet werken,anders slijt hij ook te hard.N
Heeft hij pech als ik geen gekke bek zie moet hij lessen ,en ik denk dat ik van de week wel met Lydia een rondje park kan maken haha,eindelijk ook met Lyd naar buiten
soms krijgt hij het niet eens op.. tja dan krijg je kramp in de kaken he
Marieke_ schreef:vera23 schreef:ff 3 paarden wat moet je ermee
of drie verzorgpaarden
Echt gemeen
maar heb 3 paarden dus eigenlijk heel rijk
Binar schreef:Ja dat vind ik pas aso.. er zijn velen huilende pennymeisjes die al jááren een verzorgpoonnie zoeken en jij pikt ze allemaal in![]()
![]()
Echt gemeen
en een powny