oud hoezo oud hahah ik ging vorige week vrijdag buitenrijdenen toen ging ik galoperen met een paar vriendinen en een er van was een paard en de ander een jonge pony (even groot) en ze racte ze er zo uit! ze loop ook nog zo met haar beentjes omhoog! ik zal binekort wel even een filmpje maken!
we gingen gister springen in de les doen we bijna nooit en ik had dus nog nooit op Lexington gesprongen maar goed.. ik dacht we proberen het ohhh wat is dat paard blont zeg, diep van binnen.. volgens mij was dat de eerste keer dattie balkjes van dichtbij zag ofzo met balkjes lopen: de eerste keer valt ie terug in stap omdat ie het te moeilijk vond in draf, de tweede keer viel hij over elk balkje, de derde keer sprong hij over 2 balkjes heen etcc.. nou tijd voor een hindernis, ook een heel apart verschijnsel.. eerst ging hij een paar keer weigeren, toen sprong ie.. heel raar waardoor ik er bijna naast lag toen sprong ie weer.. vergat ie dattie ook nog achterbenen had dus stond de hindernis tussen zijn benen en toen gooide hij een balk op 30 cm eraf.. hogere hindernissen dan 40 cm heb ik maar niet geprobeerd want ik zag het niet meer gebeuren
haha sommige paarden zijn echt een beetje dom.. maarhet komt vaak wel goed haha een meisje had ook een paard dat ook echt raar sprong.. het was telkens vallen en dat is ook goed gekomen