LindsyImmie schreef:Weer het begin van een nieuwe week! Heeft iemand al speciale plannen?
Zondag gaan we toch weer lasergamen hihihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LindsyImmie schreef:Weer het begin van een nieuwe week! Heeft iemand al speciale plannen?
Alleen dit keer gaan m'n kinderen niet mee toch?! Hihi!
Nee, je mag ze niet houden! Ik hoopte dat je ze voor me ging oppoetsen
Haha!
Gaat goed... niet zo goed voor mij! Ik was 1e x 3e en de 2e x 5e! Dus je hebt me mooi verslagen
Probeer je hem nou van me af te pakken?! Hoe kan je! We gaan trouwen én we hebben twee kinderen!
Arme lieve Immie!
Nog een half uur... en dan gaan we... zit op hete kolen hier! 

Ik was net nog even in m'n pauze langs geweest. Sandra heeft vanmiddag nog met haar gewandeld en zo meteen ben ik er weer! Lieve Immie 
Cool huh?! Maar goed, dat stellen we dan nog wel een weekje uit!

Kom op Ten Hagen ... we can do it!
LindsyImmie schreef:Ten Hagen topic is een beetje in slaap gevallen!
Heeft niemand dan wat te vertellen?
Ik weet dat er genoeg te vertellen is, zoals:
- Keesje zijn rug is weer (bijna) goed, hoe staat het daarmee San&Renaat?
- Zondag gaan we weer lasergamenKom op Ten Hagen ... we can do it!

LindsyImmie schreef:Renaat... mail je me niet meer? Of doet je mail het nog steeds niet? We waren net zo lekker aan het roddelen!
tankie schreef:en over die wedstrijd, we spreken binnenkort even bij mij thuis af om een plannetje op te zetten dan is het zo gebeurd!!!!! dus je hulp is altijd welkom, ideeen van iedereen ook!
Hihi... Uiteraard wordt er dan niet vastgesteld dat je eerste wordt San... dat word ik natuurlijk!
LindsyImmie schreef:We moeten een commité opzettenHihi... Uiteraard wordt er dan niet vastgesteld dat je eerste wordt San... dat word ik natuurlijk!

Kan ik weer veilig rondstampen op stal 
LindsyImmie schreef:Hihi... lekker ding
Hé San! Bedankt voor m'n schoenenKan ik weer veilig rondstampen op stal
Wie gaan er nou zondag allemaal mee lasergamen dan? Hoorde gisteren van Jan dat Rob en Renate's/Sandra's papa ook mee gaat?! Want dan... ehm... moeten we even over de teamopstelling praten