vera23 schreef:NuggT schreef:Hallo allemaal
Nou vanmiddag een heerlijke buitenrit gemaakt met Regina.
Astrid van Soraya ging gezellig mee, t was wel heel warm dus we hebben alleen wat gestapt.
Nou Regina heeft Tinkie en Evita weer helemaal kapot getrapt in het weiland.
Ze was echt heel boos, en toen trapte ze naar Tinkie en Eviet. Tinkie liep een tijdje kreupel, met Evita viel het volgens mij wel mee gelukkig.
Marion heeft niets kunnen ontdekken bij Tink.
Jeetje ben wel geschrokken, hoop dat Tink en Eviet geen dik been krijgen.
-xxx-,jes
Hee dat had je niet verteld gister dat dat gebeurd was....ik hoorde het van john!
Vind het maar raar dat dat heeft kunnen gebeuren want ze staan nooit bij elkaar..?! Nou ja het kan altijd gebeuren regina was ook getrapt toen ze net in het land stond.... regina is helaas niet zo n lieverdje sorry daarvoor allemaal!
Ik zag bij evita niks gister heel klein plekje op der achterbeen dus volgens mij viel dat wel mee bij tink heb ik niet gekeken omdat ik dacht dat ze alleen evita had getrapt...
Nou gelukkig heb je der wel te pakken gekregen en toch nog even kunnen rijden......
Gister kwam regina zo naar me toe lopen in het land...wat is het toch een varke heh....
Ojee domme ik.
Ben ik echt straal vergeten te vertellen.

Maar ik dacht dat je alleen belde om te vragen hoe het was gegaan met rijden enz.
Oja Veer, ze heeft gister tijdens de buitenrit wel een paar x gehoest maar ze heeft er verder helemaal geen last van gehad. Maar ze was ook wel heel overdreven hard aan het stappen en ze wou wegdraven dus ik denk dat ze zich even te veel inspande.

Jeetje wat een b*tch zeg dat ze wel naar jou toe komt lopen!

OOIT zal het mij ook lukken, maar ben al blij dat ik dr gister te pakken heb gekregen.

Xeen, idd rustig aan doen he?

En sterkte nog met je moeder.
-xxx-,jes

. Alleen toen ben ik met mijn rug naar hem toe gaan staan en voelde ik eerst aan mijn broekspijp gesnuffel en toen even aan mijn haar
. Heb me toen langzaam omgedraaid en toen ging het halster zo om. Rare pony....vervolgens hebben we wel 10 pitstoppen gemaakt voordat we bij de poetsplaats waren. Heb hem even lekker gepoets (hij was een beetje vies maar....
Echt weer superlekker weer vandaag
Hoop dat ik ff tijd heb om te rijden