Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sander_ schreef:@Shalimar; 30p. per F? Dat wordt een drukke boel, allemaal op een avond, of niet?
smurffie schreef:bij ons is het ook maxi 30 hoor .. wij beginnen 9 uur s'ochtend en rond een uur of 5 zijn we klaar .. maar we rijden in 6 groepen en die allemaal 30 minuten inrijden..
Shalimar schreef:We beginnen om 18.00 en meestal duurt het tot 22.30
Horsefreak schreef:Ik had gisteren mijn proefje, ik reed F5. En het ging lekker, Bowie luisterde tijdens het proefje echt goed naar mij. We haddn 229 punten (echt hoog) en we waten 5e
smurffie schreef:ik ga 11 februari caprill rijden .. maar wat houd dat eigelijk helemaal wel niet in??ik heb me gewoon zonder na te denken opgegeven
ik ga ook 24 maart F6 rijden
Mandyy schreef:Deze keer niet?
Waarom niet dan?
Snap er niets van, dat zou bij ons nooit gebeuren!
M_hOrse schreef:Morgen proefje, maar ik heb een vraagje aan de juryleden hier.
Ik moet de F8b doen en dan moet ik aan het einde bij de B halthouden en vervolgens wegdraven. Wat zien jullie dan liever:
Haast geen stappassen maar geen mooie overgang?!
Of liever een paar stappassen meer en wel een mooie overgang. (En wat is dan max. aantal stappassen?!)
Ik denk dat ik het antwoord zelf wel kan raden, maar goed, zou het fijn vinden om ook even jullie mening hierover te horen.
smurffie schreef:ja dat snapte ikmaar op dat blaadje staat springen + dressuur daarom snap ik m niet