Hahah, dat is nooit mis. Gelukkig ben ik bijna jarig, ik wil nog zoveel dingen doen, dat ik een beetje extra geld wel kan gebruiken. Ik ga vrijdagavond gewoon naar een gratis concert van Racoon, haha, dat bespaart me alweer geld.
Nog niet nee, maar ik wacht even totdat ik 16 ben (over 9 dagen) want dan kom je voor meer in aanmerking, maar ik houd wel nogsteeds de krant en alles in de gaten (ik zag laatst het perfecte baantje, maarhee, ik ben nog geen 17 ).
Racoon.. opzich redelijk bekend volgens mij.. dat is een nederlandse band, ze spelen pop/rock muziek.
Nou.. gebak, dat weet ik niet... zou best eens kunnen. In ieder geval, ik ga wel trakteren. Edit; misschien kan jij na het overleg even zeggen hoeveel mensen er ongeveer in de les verwacht worden, dan kan ik daar rekening mee houden, anders sjouw ik weer veel te veel mee.
Pffff... 1 morgen niet op bokt en je bent twee pagina's verder...
@ fenn: Als je in de herfstvakantie komt wil ik wel eventueel taxi spelen tussen het station en het Lamoen. Is voor mij een kleine moeite... @ Annemarie: wanneer ga je trakteren?!?! Misschien kom ik dan wel toevallig langs met Wietske ofzo @ Bruine: Misschien kom ik donderdagmiddag wel op visite... Komt dan uit?
ik denk dat gerin ook wel mee komt. Ik ga even het meettopic bekijken. @ fenn: ik stuur je per pb wel even een telefoonnummer. Kan je mij altijd bereiken als het nodig is
uhm... tja leuk. Ik weet het niet. Het is in elk geval weer wennen en het voelt nog een beetje vreemd. Ik ga nu naar de vierde dus krijg al die planners, en tussentoetsen, moet dingen gaan afsluiten etc. EN iedereen beweert dat 4V zo zwaar is en vet wordt onderschat, dus ik moet nog zien
Ik vond V4 inderdaad wel zwaar, maar dat kwam ook door m'n eigen motivatie die echt onder nul was op gegeven moment. Het is best te doen, en inderdaad, je moet het niet onderschatten, maar ook niet overschatten. En die planners, ach, daar hield ik me nooit aan.
nee, overschatten daar ben ik over het algemeen het type niet voor. Negen van de tien leraren beweert dat ik toch echt eens wat meer zou moeten doen met m'n intiligentie. (ze zijn op school er vanovertuigd dat ik slimmer ben dan ik me voordoe...) Ik heb heel de derde ook niets uitgevoert onder het motto, met een zes op m'n eindrapport kom ik er ook wel en ik kwam er ook wel, maar goed. Ik zal dit jaar eens laten zien dat ik ook best m'n best kan doen
Je cijfers tellen voor vanalles en nog wat mee (of soms ineens nergens voor) dus hoge cijfers proberen te halen is opzich niet slecht nee. Maargoed, dat staat allemaal in je Programma van Toetsing & Afsluiting als het goed is...