Vladimir is familie van Painted Black.
Ik hou van Painted Black.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik hou van Painted Black.

tujuh schreef:L4UR4 schreef:Wow! Wat een toffe hengst!Die veulentjes die van hem komen zijn ook echt mooi! (moet je natuurlijk wel een mooie merrie hebben)..
Ik vind dat ik die heb!
)
En Vladimir ook, die reed Anjo toen ik m zag een paar keer.
hahaha, dus toran vind je wel leuk om te rijden? Hoe is het springen gegaan?
whaha ik had r een paar keer op gereden,, en je mocht m geen tik geve ofzoo.. maar ik had dat niet gehoOrd!
haha dus toen stond ie stil en ik gaf m een tik en toen gaf ie een vette bOk en ging hij vet buldoze door de bak,, en ging voor niemand aan de kant haha was wel grappig
LovE_IrA schreef:ja echt vet leuke foto van breeze in je onderschrift
Ik had hem nog nooit gezien fionaa schreef:Maxi, ja die is er nog, staat op de boerderij, maar volgens mij had ze weer wat aan dr benen, dat duurt bij maxi erg lang altijd. Maar ze is altijd zo geweest, met dat bokken en steigeren en wat ze altijd nog meer deed.
Maxi was altijd mijn lieveling, 7 jaar ongeveer..Echt een schatje
, bij mij haalde ze uiteindelijk helemaal geen streken uit. Echt lief om te zien
maar ik vond maxi duss echt niet leuk hea..
haha maar ik ben soms ook niet een held int paardje rijde
en trouwens.. misty gaat waarschijnlijk weg.. doordat haar benen echt stuk zijn.. vet zielig..
en kalinka en white shadow gaan ze nog 1 keer proberen, als het weer de mist in gaat, moete ze waarcshijnlijk ook weg..
echt vet stoer beestje!! en whiteshadow!!
Rocky vond ik ook leuk, daar was ik van af gevalle toen had ik me pols gebroke
maar ik wou metteen weer op hem toen ik beter was, maar toen wassie ingeslape..
klote!!
GiorGio_Ndme schreef:Maxi heeft idd weer wat aan der bene..en trouwens.. misty gaat waarschijnlijk weg.. doordat haar benen echt stuk zijn.. vet zielig..
en kalinka en white shadow gaan ze nog 1 keer proberen, als het weer de mist in gaat, moete ze waarcshijnlijk ook weg..
![]()
mijn lievelingspony was vroeger altijd Corazonecht vet stoer beestje!! en whiteshadow!!
Rocky vond ik ook leuk, daar was ik van af gevalle toen had ik me pols gebroke
maar ik wou metteen weer op hem toen ik beter was, maar toen wassie ingeslape..
stinkmodder!!
maajaa nu zijn Giedje en Armani me lievelingetjes!!
haha
zij was echt leuk!! 
hihi
maar eerst ga ik naar me veulentje!
en zaterdag naar costa!!
..egt vette zin in:D..
.. Citaat:Heeft iemand een foto van de fokmerrie Nalady van Poelenburgh?
Ze heeft vorig jaar een veulen gehad van Tushinski
Ik ben heel benieuwd
Ja klopt, Amelady was van Nalady en Amelize van Jarina.
Allebei van Tuschinski.
Ik heb dr geen foto van, misschien Merel wel. (Memerel op bokt.)
Dat ziet iemand anders misschien wel