Kampioenschappen vandaag waren nogal nat
We moesten zelfs met een trekker het terrein afgesleept....
Merrie heeft goed gelopen, eerste rondje nul, twee fouten in de barrage(1 pechfout en ik zat er een keer vooruit
). Tweede rondje weer nul en snel, ze was zo fijn te sturen dat ik een paar keer binnendoor gereden heb. Laatste twee starters reden me eraf, maar ik was toch maar mooi derde
Otje sprong in het klassiek super, 1 foutje op de laatste(reed eigenlijk voor het mooie een galopsprong te weinig, maar kwam groot over de muur en dan moet je een keuze maken. Had ik een galopsprong erbij getrokken had ik wsl ook een frontale fout aan de benen gehad
)
Was snelste 4-fouter en derde, meeste M-ruiters kwamen niet eens aan het eind
En het leukste van alles is nog dat Otje de sloot springt, dat was nog even een verrassing 
Tweede rondje met Ot ging niet zo fijn meer, het werd zo nat en glad dat ik niets meer voorwaarts op kon lossen. Kreeg een hele lelijke fout op de achterste paal van de hartog-oxer en vlak daarna nog een stop op een andere oxer. Daarna ging ik weer iets brutaler rijden en ben ik nog wel aan het eind gekomen, pechfoutje op de joker, maar hij deed het iig wel 
Tweede rondje L en Z zijn vanwege de bodem afgelast...bof ik even dat ik B en M reed
Kim had geloof ik eerste rondje 1 fout, tweede ook 1 of twee, dat weet ik niet meer.
Sandra had in het eerste rondje fout en een stop, tweede rondje stop op de joker.
Marith zou ik niet weten, heb ik helemaal niets van meegekregen.
Inge had één foutje in het klassiek. Tweede parcours ging niet door 
En nu ga ik al mijn doorweekte rotzooi in de wasmachine gooien en de blubber van de rest afschrapen