tja ik kan er ook voor kiezen om um ff te lenen, en um dan te klonen
hebben we er allebei 1! zijn er nog mensen die graag een Simba willen? per 5 klonen is t vast goedkoper
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hebben we er allebei 1! zijn er nog mensen die graag een Simba willen? per 5 klonen is t vast goedkoper

arme Simba... maar tis zoon schatje! zou der best wel willen hebben, maarja ik heb Tinker al
's Avond hebben we levend stratego gedaan, was ook super, een heleboel kids van de camping deden mee. En toen het donker was hebben we verstoppertje gedaan op t strand, vonden ze zo leuk...ik wat minder, want ik moest ze zoeken met de zaklamp en ik kwam steeds alleen maar van die stelletjes tegen...oeps, sorry!
Nu net de foto's opgehaald, zal ze morgen meenemen naar de manege. Heej Bar, als je toch niet hoeft te werken, kom je ook morgen dan nog ff?
Nou, see ya!
)
helemaal toppie (krijg je um nog een beetje schoon?) beetje jammer was dan wel weer, dat het nog niet af was.. ja dat kan natuurlijk niet hè!
haha, nee hoor. Maar kom je nog wel een keer naar pdoes? kan je dan ook meteen ff de CD's meenemen met alle Rielur Foto's!
k zie Thirz daar al staan in de duinen:
*en die kids die net een stukje verder achter een boompje zaten maar lachen natuurlijk*
Hahaha nee hoor, het was er de afgelopen tijd een beetje bij ingeschoten! En nu heb ik vanmiddag zo''n grote schoonmaak op m'n kamer gehouden dat ik nu weer veilig bij de computer kon komen!!! Maar: 1. ik wil ook een Simba, 2. het boek voor Rianne is supergaaf!, 3. waar ben je op vakantie geweest Bar?, 4. hoe zijn de foto's geworden Annemijn (oftewel: kun je niet even een heeeeele leuk plaatsen, please??), 5. Cis als je terug bent, laat t dan ff weten, dan geef ik het boek aan je moeder terug!, 6. Sjakie was cool he Thirz!!! Nou, dit waren weer ff genoeg opmerkingen voor ik weer te veslaafd raak hihihi! Toedels en tot later; ik ga nu weer eens wat vaker Bokken!
zal ik ook ff de leuke foto van Bianz hier zetten
hij is egt zo gaaf! 

....ik had helemaal een bericht met foto's geplaats.....overnieuw dan maar
..... en vervolgens kan mn pa de hele avond zo blijven zitten! Bitterbal erbij?

)
en Nel? iemand wat van haar gehoord? Misschien dat Ciska nog heel fit is en ff langskomt, je weet t nooit!
Thirz:
Go Nero! Go Bianz! met je spandoek, wat denk je dat er dan van de kalmte overblijft?
(behalve Bianz dr stukje, maar dat komt zaterdag wel goed dan).
Toedels!

(hoezo zandmannetje!) en toen we bijna trug waren, ging Bonus nog maar een keer rollen (nog een erger zandmannetje!) en toen vond sjimmie dat ie ook maar moest gaan rollen. k kwam nie meer bij! 
)
en dus steeds erg hard moest schrikken! Ook wilde ze steeds de afslag in die zo snel mogelijk naar huis toe leidde... maarja daar reed ik met Joy op dat moment, dus shaar begon te bokken en joy ook en dus reden we samen bokkend over het kruispunt, om daarna weer in lachen uit te barsten! Ja we hebben echt wel lol gehad, en op een gegeven moment hadden we ook echt zoiets van; natter kunnen we toch niet meer worden! Ook was het onweer best mooi (hoe die flitsen door de lucht gaan)... maar toen het op een gegeven moment recht boven ons zat was het wel een lawaai! Maarja volgende keer beter... dan maken we ook meer foto's! 

Nee, het is geen paard.. Dit is een salamander!