manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 19:38

ja bij mij!
tja ik kan er ook voor kiezen om um ff te lenen, en um dan te klonen hebben we er allebei 1! zijn er nog mensen die graag een Simba willen? per 5 klonen is t vast goedkoper

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:48

ik wil ook een simba reserveren

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:56

of kan dat al niet meer

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 16:07

ja dat kan nog net..

arme Simba... maar tis zoon schatje! zou der best wel willen hebben, maarja ik heb Tinker al
zeg thirz heb je nog wat leuke foto's van der? mag je die best plaatsen hoor

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 19:35

Jippie ik ben weer terug van vakantie... het was wel leuk, alleen was het echt verrot weer en ik wilde zo graag lekker in de zon liggen, maar helaas helaas het was alleen maar lange broeken en truien weer :S!
Net lekker op mn Shaartje rondgehobbeld... echt was heb ik dat gemist zeg! Ik moest bijna huilen toen ik dr weer zag! Gelukkig heeft t meisje waar ze heeft gestaan er goed voor gezorgt en was alles prima gegaan, ze was zelfs nog 2 keer met dr gaan ringrijden en 1 keer naar het strand geweest dus Shaar heeft het super naar dr zin gehad! Ik heb nu heel de tijd de neiging om weer naar dr toe te gaan mn haar te knuffelen.... best een vreemd gevoel...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 13:21

Zo... gister moest ik dus weer werken in Zoutelande, we hebben er een leuke laatste dag + avond van gemaakt: overdag zijn we naar t strand geweest en hebben we gezwommen in zee! Het was heerlijk, alleen een beetje koud toen we eruit kwamen 's Avond hebben we levend stratego gedaan, was ook super, een heleboel kids van de camping deden mee. En toen het donker was hebben we verstoppertje gedaan op t strand, vonden ze zo leuk...ik wat minder, want ik moest ze zoeken met de zaklamp en ik kwam steeds alleen maar van die stelletjes tegen...oeps, sorry!

Vanmiddag moet ik dus weer werken, hopen dat ik wakker blijf, want ik ben al een beetje gaar Nu net de foto's opgehaald, zal ze morgen meenemen naar de manege. Heej Bar, als je toch niet hoeft te werken, kom je ook morgen dan nog ff?
Het boek van Rianne zal ik ook meenemen, kunnen jullie het ff bekijken, het is erg mooi, al zeg ik t zelf Nou, see ya!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 19:21

(je zal t wel nie geloven hoor Thirz.. maar ik had gister wel op je gereageerd, maarja toen kapte mn comp er maar ff mee )

maar t was egt een super boek! helemaal toppie (krijg je um nog een beetje schoon?) beetje jammer was dan wel weer, dat het nog niet af was.. ja dat kan natuurlijk niet hè!

en Bar waar was je nou? k had tog wel verwacht dat je ff langs zou komen hoor. Shaar kon best nog wel een dagje wachten haha, nee hoor. Maar kom je nog wel een keer naar pdoes? kan je dan ook meteen ff de CD's meenemen met alle Rielur Foto's!

k zie Thirz daar al staan in de duinen:
"Ow uh... Sorry!" al struikeled achteruit, bovenop een ander stelletje "Oeh! Het spijt me... " *en die kids die net een stukje verder achter een boompje zaten maar lachen natuurlijk*

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 18:35

Hoi! Ik meld me ook weer! Thirz vond dat ik ook weer eens moest gaan Bokken, dus dan doe ik dat braaf Hahaha nee hoor, het was er de afgelopen tijd een beetje bij ingeschoten! En nu heb ik vanmiddag zo''n grote schoonmaak op m'n kamer gehouden dat ik nu weer veilig bij de computer kon komen!!! Maar: 1. ik wil ook een Simba, 2. het boek voor Rianne is supergaaf!, 3. waar ben je op vakantie geweest Bar?, 4. hoe zijn de foto's geworden Annemijn (oftewel: kun je niet even een heeeeele leuk plaatsen, please??), 5. Cis als je terug bent, laat t dan ff weten, dan geef ik het boek aan je moeder terug!, 6. Sjakie was cool he Thirz!!! Nou, dit waren weer ff genoeg opmerkingen voor ik weer te veslaafd raak hihihi! Toedels en tot later; ik ga nu weer eens wat vaker Bokken!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 19:50

hoezo verslaafd... *ik moet me nu al wat af gana kicken. Niet meer overdag bokken, tja dat kan als ik in Rotterdam zit ook niet meer*

En thirz had wel gelijk hoor, t was wel heel erg stil hier.... (mariek waar blijf je nou!!!)
en k zal nu wat foto's uploaden en ff proberen op t inet te zetten ok? kies ik meteen wat foto's uit met bar erop
zal ik ook ff de leuke foto van Bianz hier zetten hij is egt zo gaaf!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:55

Ja sorry mensjes! Ik moest gisteren mee op verjaardag bij mn oma in Eindhoven en dus kon ik niet naar Paardoes komen, ik baal er echt van want ik wil graag ook het boek zien... en natuurlijk de foto's. Annemijn, kun je voor mij ook niet zown foto-cd maken, dan betaal ik je er wel voor!
Ik ben net snel naar Shaar gegaan, die hinnikte alsof ze aan het smelten was (van de regen) en liep snel achter me aan haar stalletje in. En toen keek ze zo naar die anderen van: ne nenenee, ik sta lekker droohoog!
Euhm ik ben op vakantie geweest naar Luxemburg en Noord Frankrijk (Ardennen). Het was op zich een leuke vakantie maar het weer zat niet echt mee waardoor mn bikini wel in mn tas kon blijven zitten en de truien eruit konden komen.... en aangezien ik echt van zonnebaden houd was dat wel balen! Maarja... volgend jaar naar Turkije ofzo!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-05 20:07

daar zullen de truien wel in de tas kunnen blijven zitten denk k
maar Bar weet je dat nou nog niet! Haflingers zoals Shaar smelten egt in de regen, of ze krimpen
en ik heb een Cd met al mn foto's en die van Cis.. (die heeft Thirz nu nog) maar daar kan je dan de foto's afhalen en op je comp zetten voor een strenge selectie (hè Thirz) en dan kan je ze af laten drukken. Of wil je liever een Cd voor je zelf.. kan ook hoor. K hoor t nog wel.
uh de foto's laten nog ff op zich wachten (tja zijn nogal grote foto's denk k , dus dat duurt ff

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 17:23

Hmmm, bokt had weer kuren geloof ik ....ik had helemaal een bericht met foto's geplaats.....overnieuw dan maar

Hier weer eens een update van Simba:

Afbeelding
Spelen met de buurkat. Hij is maar een paar weekjes ouder, maar een stuk groter! Simba laat zich gelukkig niet uit het veld slaan en gaat in de aanval met een karate-trap

Afbeelding
De vaatwasser is ook reuze interessant....hmmm, zit er nog wat lekker aan dit bord?!

Afbeelding
Of in een envelop kruipen.... misschien wordt ze wel opgestuurd!

Afbeelding
Pff, nou ben ik wel heel moe hoor ..... en vervolgens kan mn pa de hele avond zo blijven zitten! Bitterbal erbij?

Zo, dat waren ze! Waar blijven die van jou Annemijn?
Marieke heeft wel wat moeilijkheden met het uitzoeken van een foto, en door haar ga ik ook weer twijfelen... wat vindt de rest?

Afbeelding
Dees hadden we

Afbeelding
Maar ik vind dees....

Afbeelding
en dees ook erg mooi!

Erg ben ik he

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 18:13

Jeej, check mij avatar..issie cool of nie?!
Owja Bar, ik heb de cd'tjes allemaal hier liggen, je kan ze een keer op komen halen als je wilt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-05 20:36

super Ava... en uh mijn foto's lukken maar nie. mijnalbum doet egt zo lang over die 6 foto's dus... daar moet ik gwoon nog maar een keertje voor gaan zitten! maar ze komen nog wel hoor. (een keer )
zeg Bar en Nel gaan jullie zaterdag 20 aug ook mee uit? gezellie weer een keer met zn allen?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-05 22:14

Zat 20 aug.... hmmm was van plan naar de hooi gegaan, gaan er meer mensen mee?
Eej Thirz, ik moet morgen tot 6 uur werken, kan ik daarna ff snel cd's ophalen? Opzich kan ik ze woensdag dan weer in de bus doen want dan moet ik weer werken....
Vandaag zat er echt een superschattig klein konijntje in de wei... kon ik m maar vangen!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 19:21

Huh??? Ik zweer toch dat ik zondag gepost heb??? Maar WAAR is mijn berichtje dan?????

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-05 19:43

Nou ja zeg! Moet ik weer overnieuw beginnen! Weet al niet eens meer wat voor kletsverhaal ik helemaal getypt had, maar 't belangrijkste is denk ik wel dat ik Nero als verzorgpony krijg!!! Tenminste, tegen de tijd dat ik er op durf met m'n dubbele pantser aan dan. Want die vrouw waar hij nu van was voor Petra 'm terugkocht (voor de onbekenden, Nero is het vorige veulen van Nicole en was van Petra voor hij verkocht werd) vind het echt een monster en kan 'm niet meer aan! Ik heb er nu al zo'n zin in: eind van de week komt 'ie! Wordt vervolgd!
O ja en Thirz: ik vind de 1e foto van Nanda echt t mooiste; ze kijkt echt super daar! Gewoon die nemen, geen twijfel mogelijk! Enneh... bitterballen rule! hihihi!
Gaat iedereen nu mee a.s. zaterdag? Ik ben ook van de partij hoor; laat de Flügels maar aanrukken he Thirz!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 14:24

Als je op Nero gaat rijden, kom ik je aanmoedigen met spandoeken, ok?
Mn pa is al helemaal in de stemming voor de bitterballen, dus t komt helemaal goed! Zeker met nog een paar flugels in de stad, hihi!
Heb vandaag ff nog wat kadootjes geshopt:
- een axe-douchegel voor Wim...wordt ie onweerstaanbaar van!
- een knutselpakket met klei voor Naomi,
en al laatste....
- een teigetje auto voor Matthias, hij is supercool!!!
Dus zondag spelen we de kerstman in de zomer met alle kado's!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 14:49

haha.. doen jullie ook je muts op dan? *stel dat je oren eraf vriezen..*
uh Bianz kweenie of Iedereen mee gaat, maar jij, thirz, mariek en ik komen wel iig. Bar jij komt tog ook wel? naar de hooi kan je altijd nog en Nel? iemand wat van haar gehoord? Misschien dat Ciska nog heel fit is en ff langskomt, je weet t nooit!

Thirz:
probeert Bianz heel rustig op Nero te blijven zitten, hem op zn gemak stellen enzo... Kom jij daar Go Nero! Go Bianz! met je spandoek, wat denk je dat er dan van de kalmte overblijft?

en ik ben vandaagmaar eens begonnen met mn reelaer foto's. Nouja de voorkant heb ik nu, en al wel 1 foto! (jaja, t duurt even maar dan heb je ook wat!)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:12

Pff, wel weer vroeg uit bed, maar wilde ff melden: het boek van Rianne = af!! Jeej (behalve Bianz dr stukje, maar dat komt zaterdag wel goed dan).
Nu ga ik me klaarmaken om een stukje te rijden met Bar en Shaar & Joy.. ben benieuwd hoe t gaat en Bar wil foto's maken, dus moet ff een goede kleren-combi uitzoeken! Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 15:00

nou kweenie hoe t weer bij jullie was, maar wij hadden tog wel een beetje rot weer. Maar goed, ik heb altijd al wel eens in het onweer in het bos en op het strand willen rijden
toen we hier wegreden viel t allemaal nog wel mee... grijze lucht maar geen regen. Nou toen we daar waren onweren en plenzen! de hele 2 uur heeft t geregend! Ik had sop-sokken wil je nie weten! als ik liep keek iedereen om wie daar nou aan gesopt kwam
haha de paarden waren ook egt helemaal nat. dus 2 paarden (Max en Bonus) dachten dat ze maar ff droog moesten rollen toen ze van t strand afkwamen..
dus daar lag mn vader zeiknat in t zand (hoezo zandmannetje!) en toen we bijna trug waren, ging Bonus nog maar een keer rollen (nog een erger zandmannetje!) en toen vond sjimmie dat ie ook maar moest gaan rollen. k kwam nie meer bij!
maar t was wel helemaal toppie! Een vriendin van Marcelle was mee, dus wij allemaal wedstrijdjes houden enzo... Super!
Jammer van de regen en t onweer (helemaal als je dan een paard hebt dat bang is van water )

*lees/zie net in t reelaer topic dat jullie ook wel een beetje nat waren! was t verder nog wel een beetje leuk?*

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:12

Ja zeker, we hebben flink gelachen! Vooral omdat shaar weer overal kabouters zag en dus steeds erg hard moest schrikken! Ook wilde ze steeds de afslag in die zo snel mogelijk naar huis toe leidde... maarja daar reed ik met Joy op dat moment, dus shaar begon te bokken en joy ook en dus reden we samen bokkend over het kruispunt, om daarna weer in lachen uit te barsten! Ja we hebben echt wel lol gehad, en op een gegeven moment hadden we ook echt zoiets van; natter kunnen we toch niet meer worden! Ook was het onweer best mooi (hoe die flitsen door de lucht gaan)... maar toen het op een gegeven moment recht boven ons zat was het wel een lawaai! Maarja volgende keer beter... dan maken we ook meer foto's!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 14:40

ja daaaag, heb ik hier net een heel bericht zitten typen over de vakantie enzo staat het er niet! grrrrr nou dan maar ff snel overnieuw. Ik ben dus weer thuis en heb een heerlijke vakantie gehad met prachtig weer. balen dat het hier steeds zulk slecht weer is geweest. ik weet niet wanneer ik weer op bokt ben want ik vertrek morgen naar leeuwarden voor 2 weken en daar heb ik nog even geen internet dus daar moet ik nog iets op verzinnen...
tot spreeks xxx cis

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 19:38

hey Cizzah!
we hebben ook wel goed weer gehad hoor (soms..) maar jij kan lekkr uitgerust op naar leeuwarden! Jammer dat je der gister nie bij kon zijn. hoe laat waren jullie ongeveer thuis? (we hebben der nog even overgedacht om je te bellen, maarja toen was t al 1 uur ofzo... we dachten dat je dan al wel zou slapen)

Gister zaten we in de auto. Nel en ik waren ff aan mn pa aan t vertellen dat t super was, maar dat de hakkers tog wel een benen en armen ff bij moesten houden. *wist natuurlijk nie wat hakken was*
>> is dat dan een soort van headbangen
*jahoor pap..
en natuurlijk de zeer belangrijke vraag: wat heb je gedronken?
*wist niet wat flugels waren* een soort van Breezers?
Uh, ja zoiets pap!
heeft ie verder weinig op gezegd, maar toen Nel de auto uit was >>
zeg maar hakken moet tog op muziek?
*ja (duh!)
maar zetten ze die muziek alleen aan om te hakken dan?
*nee, pap. Die muziek staat de hele avond aan.
oh.. maar niet te hard dan tog?
*nou die staat wel een tikkeltje hard aan ja
maar wat doen jullie dan de hele avond met zn 5ven aan een tafeltje als je elkaar tog niet kan verstaan!
*hoezo aan een tafeltje? we gaan heus nie de hele avond aan een tafel zitten hoor. En je kan elkaar best wel verstaan, je moet alleen iets harder schreeuwen en wat dichter bij elkaar gaan staan als je wat wil vertellen.
Aha, en dat is dan leuk?
*ja!? niet dan?

Nee, het is geen paard.. Dit is een salamander!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 20:16

Speciaal voor alle MYRA fans...
Afbeelding
Afbeelding

nog wat Rieler foto's, geen idee of ze der al stonden, boeiend!
pannekoeken eten op donderdag! (tja enorm grappig natuurlijk!)
Afbeelding

Bar en Shaar!
Afbeelding

Shaar op woensdag, zeer blij in der nieuwe huisje..
Afbeelding

Bar en Cis in de kamer tegenover ons, op vliegenjacht! zoek, zoek, zoek....
Afbeelding

wij op de pauzeplek! (had eerst rustplek, maar dat staat een beetje raar...) **haffie gang!**
Afbeelding
Afbeelding

Shaar weer trug naar de wei... weer trug naar haar friendjes... (weg van Barbie...)
Afbeelding

ikke met Tinker en logeer hond op Tiengemeten!
zijn t geen lieve hondjes....
Afbeelding