Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:17

Hallo allemaaaaaal Clown

Het was een leuke dag vandaag. jammer genoeg hield mijn arme knie het niet meer, maar toch ben ik nog wel lang gebleven!!

De dag had alleen 1 triest bericht voor mij.....Simone stopt (door persoonlijke omstandigheden) met Yus Verdrietig
Ik vind het echt heel erg.......

Nu maar opzoek naar een nieuw lief iemand voor Yus, dus als jullie iemand weten?

Liefs Mir

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:43

moossie schreef:
Hallo allemaaaaaal Clown

Het was een leuke dag vandaag. jammer genoeg hield mijn arme knie het niet meer, maar toch ben ik nog wel lang gebleven!!

De dag had alleen 1 triest bericht voor mij.....Simone stopt (door persoonlijke omstandigheden) met Yus Verdrietig
Ik vind het echt heel erg.......

Nu maar opzoek naar een nieuw lief iemand voor Yus, dus als jullie iemand weten?

Liefs Mir

Ik weet wel iemand, via tahnee hier op bokt kun je haar kontacten, ze heet Jeanet geloof ik.

Buiten deze trieste dag ook goed nieuws, veel opgehaald vandfaag en het was echt gezellie, vooral de soep van Aad. En de rest van de dag ook goed verlopen, mensen BEDANKT.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:51

johnvt schreef:
Ik weet wel iemand, via tahnee hier op bokt kun je haar kontacten, ze heet Jeanet geloof ik.

Buiten deze trieste dag ook goed nieuws, veel opgehaald vandfaag en het was echt gezellie, vooral de soep van Aad. En de rest van de dag ook goed verlopen, mensen BEDANKT.

JOHN GRAAG GEDAAN OK dan! Ik heb het super naar mijn zin gehad!

Ja ik heb al een email van haar gehad, maar ik ben bang dat ze toch iets te jong en onervaren is voor Yus. Bedoel ik niet banketstaaf hoor!

Hahah jaaa aad z'n soep en worsten waren lekker. Ik heb geloof ik 3 keer soep gehaald en de worst komt mijn neus uit Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:53

ik hoorde meer mensen over de soep... ik baal dat ik geen erwtensoep lust... maar ik wil wel een pluim voor de patatjes geven... (ik heb er een paar van Wies gejat, vlak voor we weer terug gingen... Haha!)

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:59

moossie schreef:
JOHN GRAAG GEDAAN OK dan! Ik heb het super naar mijn zin gehad!

Ja ik heb al een email van haar gehad, maar ik ben bang dat ze toch iets te jong en onervaren is voor Yus. Bedoel ik niet banketstaaflig hoor!

Hahah jaaa aad z'n soep en worsten waren lekker. Ik heb geloof ik 3 keer soep gehaald en de worst komt mijn neus uit Haha!
O, dat wist ik niet, maar mir misschien te jong en aan de andere kant kan ze heel goed zijn voor Yus, en wat betreft die worst, weer eens iets anders he uit je neus, en inderdaad ook die worsten waren lekker en niet te vergeten de patat, daar heb ik vandaag ook verschillende mensen over gehoord hoe lekker de patat was.
DUS, AL MET AL EEN GESLAAGDE DAG, AAAAAAAAAAAADDDDDDDDDD BIERTJEEEEEEEEEE

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:00

@Moosie,,Jeannet is wel jong ,maar ze heeft hiervoor t paard van Samantha verzorgt,en ik moet zeggen je heb ondanks haar leeftijd echt een goede ,lieve ,hardwerkende verzorgster aan haar hoor.
Kijk je hoeft haar niet naar buiten te laten gaan,of je kijkt ff hoe ze het doet.
Maar ze is echt toppie geloof mij.Maar goed begrijp met alle respect als je denkt van ,nee te jong.
Maar ik weet dat ze het heel leuk en vooral met alle liefde zal doen
Maar goed doe zeker wat je hart je ingeeft he OK dan!

Voor de rest was t vandaag zeker erg gezellie en leuk gedaan allemaal.
En de opbrengst is zeker toppie OK dan!
Oh mn mams wil ook nog 10 euro in de pot doen,kan dat nog???(want ze schaamde zich dat ze t vergeten was Bloos )

Nou beste mensen t was GEZELLIE Haha!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:02

Jahoor tas dat kan, neem het maar mee namens je moeder en BEDANKT.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:06

het was gezellig vandaag!
alleen sneu dat Ko op z'n snuffert ging met springen Ach gut

De demo's en kuurtjes waren ook allemaal leuk om te zien OK dan!
volgensmij zijn er niet zo veel foto's gemaakt eigenlijk? mijn digi deed het niet omdat de batterijen leeg/te koud waren.

Erika succes met je tentamens!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:16

Ahh ja dat van Ko vond ik echt heel zielig ,arm beest ,hoop ook dat hij nie al teveel pijn eraan over houd ,zielige Ko Huilen
Maar goed ik heb hem toch stiekum nog een peentje gegeven,want vond hem zo zielig,maare nie tegen Anousch vetellen hoor SSStttt Knipoog Haha!

En John de 10 euro neem ik maandag mee OK dan!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:20

hahaha ja AAAAAAAD heeft al weer wat BIIIIEEEERTTTTJJJEEESSSS achter zijn kiezen Haha!

en jij JOHN??

Nee begrijp me absoluut niet verkeer hoor, ik ben er wel van overtuigd dat ze heel goed en lief zal zijn voor Yus, maar hij heeft gewoon een sterk en ervaren iemand nodig die hem verteld wat hij moet doen ipv andersom. Hij loopt erg snel over iemand heen, vandaar..En echt super sterk, hij heeft al heel wat mensen over de straat weten te slepen Clown Dus het is ook meer voor de veiligheid van haar en natuurlijk van Yus. Maar mocht ik van gedachten veranderen hoor je het natuurlijk meteen.
OK dan!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:35

Maar JUs is ook wel een Beer ook zeg,wel lief maar echt zo,n ouderwetse Haflinger knol hihi

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:37

Zo ik word nie goed hier ,,er ligt er 1 met stinkpoten vlak onder mn neus bahhh,dus als ik ineens nie meer reageer dan weet je dat ik flauw gevallen ben Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:38

goldflower schreef:
Maar JUs is ook wel een Beer ook zeg,wel lief maar echt zo,n ouderwetse Haflinger knol hihi

hahaha ja presies dat bedoel ik Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 21:39

goldflower schreef:
Zo ik word nie goed hier ,,er ligt er 1 met stinkpoten vlak onder mn neus bahhh,dus als ik ineens nie meer reageer dan weet je dat ik flauw gevallen ben Haha!

hahahahaha arme jij Ach gut

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 22:01

nou ik ga maar naar bed want ben al in een roes door die voeten pfffff
Dus weltrusten allemaal XXXXX
slaap en droom maar lkkr allemaal

melissa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 00:24

goldflower schreef:

ojee kon ie het weer niet laten, je zal hem moeten zwepen ~~}>

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 02:31

hee allemaal, ik vond het gisteren super geslaagd!!! Wat minder geslaagd is dat ik nu op mijn werk zit en zowat instort, Verdrietig , dus dan maar even internet op! Nou, iedereen slaapse dan maar......

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 10:00

hihihi, ik lag om 21.30 al op bed (want ik lag zelfs al te pitten op de bank Bloos )
Ik kwam pas om ca 9.00 weer uit mijn bed, heb nog wel een tijdje wakker gelegen maar ik kwam echt mijn bed niet uit

Dalijk maar even kijken hoe het met Ko'tje is Ach gut

Ben trouwens ook benieuwd of Karin spierpijn heeft Haha! Zij heeft gisteren met Biz meegereden in de "ponyles" *LOL* Biz is rond de 1.70m Ze had sinds 2000 al niet meer in een bak gereden, dus ben erg benieuwd of ze nog een beetje kan lopen *LOL*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 15:21

Ik had vandaag een verjaardag (mijn moeder en zusje zijn jarig geweest of vandaag jarig en het hele huis zat vol), wordt ik belt dat ik direct naar stal moet komen, want bij Beauty (welshje van 31 jaar) komt het eten uit zijn neus Scheve mond . Dus ik spring op mijn fiets en race naar stal (godzijdank woon ik 5 minuten van stal af).

Kom ik daar, is de DA er al. De DA begon gelijk met slangen te werken. Het zag er zo zielig uit. Een oud beestje wat vecht voor z'n leven en dan zo'n slang in z'n neus van een meter lang Ach gut Verdrietig
Aan de slang zat een terechter wat ze vulde met water om alles door te laten stromen, want het bleek dat hij een slokdarmverstopping had van een paar uur, dagen (dat wist ze dus nog niet ). Steeds kwam er een stukje peen door de slang terug uit z'n neus met veel slijm. Na ongeveer een half uur spoelen, blazen ect ect waren we bij zijn maag aangekomen. De helft was via zijn neus eruit gekomen, door de slang heen en de andere helft doorgestroomt (zover dat kon met peen) naar zijn maag Scheve mond
Getver, wat was dit schrikken zeg. Ik heb zelfs nog op het punt gestaan om te vragen of dit wel zin had voor het beestje. Hij is 31, om dat met alle toeters en bellen in z'n lichaam te gaan zitten hannselen, lijkt me nou ook niet echt lekker.

We wisten dat hij slecht at, maar niet dat het dus helemaal verstopt zat. We dachten verder dat hij niet lekker was en hebben hem gewoon lekker op het land gezet, lekker van zijn pensioen genieten Lovers . Hmm...als we hem gewoon lekker hadden laten werken (wandelen, buitenritjes ect ect) dan was het waarschijnlijk niet zo ver gekomen, maar dat zeg je achteraf Scheve mond . Je kunt niet weten dat het helemaal verstopt zat binnenin.
Zijn gebit is gelijk helemaal nagekeken, haken eraf gehaald en hij staat nu weer op het land (op advies van de dokter).
Hij moet nu elke dag gestapt worden na het ochtend eten en 's middags buiten gereden worden. We waren er optijd bij, maar als we later waren geweest met de DA, dan was hij nu op de eeuwige groene weide geweest. Godzijdank woont de DA sinds kort naast ons. Echt Ineke....je bent een held!!!

Sorry voor het lange verhaal, ik ga weer snel leren. Moest het even van me afschrijven

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 16:27

Haai iedereen!

Ik heb hier een mailtje van ene Rick Veld, wil Yus bij gaan rijden!
Kent iemand hem?? Het schijnt dat hij Ghitta kent en dat hij ook op een advertentie van Linda heeft gereageerd Clown

Please help me hahhaaha

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 16:40

Rick? Is dat niet Rick van de shetlanders? Of haal ik er nu twee door elkaar?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 16:44

eeehm geen idee! Rick Veld, 17 jaar, bij chardon gereden in de lessen en bijrijder geweest van twee paarden daar.......
Werk bij moeder van Ghitta in dierenzaak!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 16:59

Jemig Elady, wat een verhaal! Gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen OK dan!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:24

Ik heb net Annemarie even aan de telefoon gehad om te vragen hoe het met Beauty ging. Het ging nog niet helemaal lekker, ze heeft net 25 minuten met hem gestapt omdat ze het niet helemaal vertrouwde. Ze had het gevoel dat hij buikpijn had Ach gut .Als het niet goed gaat dan belt ze me gelijk weer. Hopelijk blijft het hierna een beetje rustig op stal. 3 weken geleden Lady, nu Beauty....wie is de volgende?

We hadden kennelijk hetzelfde gevoel om gewoon te stoppen met alles slagen en dingen (dat vertelde ze me net Scheve mond ).

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 17:51

Marieke_ schreef:
Rick? Is dat niet Rick van de shetlanders? Of haal ik er nu twee door elkaar?

je dat is de bewuste Rick, goedzo Marieke, je mag door voor de koelkast, alhoewel het is nu koud genoeg