Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
nu even ontbijten en dan home sweet home!!!! En dan naar mn liefde!!!!

Waardoor ze dinsdag aan de longe met bijzet mocht... Woensdag was ik jarig, en had zij een vrije dag. Gisteren gereden en ze was weer top te rijden, gelukkig... 

.
Broccoli schreef:Echt niet? Wat dan? In principe zit er alleen een stukje wijken bij. Maar lekker de tijd nemen is ook prima natuurlijk!
Ze is nog veel te veel op de voorhand, heeft nog iets wat moeite met haar balans om tussen de bordjes te blijven, en alles kan nog gewoon veel beter.
De 6'jes moeten 7'ens worden. Zoals de middendraf, thuis kan ik het eruit rijden, in de proef niet. Dat soort ''l.ullige'' dingen MOET gewoon goed zijn in de L1. En ja, ik ben een perfectionist....... Dus er moet nog heel hard getraind worden voor de L1. Ik wil gaan proberen constant te rijden in de B, en dan niet met punten van ''maar'' 180/181. Voor een keer neem ik daar genoegen mee, maar als ik de overstap wil maken naar de L1 en ik rijd in de B (regelmatig) lage punten (wat tot nu toe nog niet van sprake is) dan zou ik ook geen L kunnen rijden. En mijn punten verschillen nu nog aardig veel telkens... En nee.. Ik kan nog wel even blijven typen wat beter en anders moet
Maar ik wacht nog eventjes..
Ze moet de kracht nog ontwikkelen, sterker worden.