Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Nou ik ben weer geld armer....me band was lek. Ik wist dat er wel al ergens een klein gaatje zat omdat die heel langzaam zachter werd. Maar dan pompte ik hem weer op en kon ik er weer een poos tegenaan. Maar vanmorgen was die toch egt plat. Maar moest tog egt naar de kvk. Dus hem weer opgepompt en toen kwam ik ook nog heel thuis. Toen maar weggebracht naar de fietsenwinkel. Moet een nieuwe binnen- en buitenband....zucht. Kost me weer minimaal 30 euro denk ik. En heb het nieuwste deel van glee gekocht, ook weer 30 euro.... Gelukkig krijg ik bijna weer stufie!
EllaBellaah schreef:Fijn dat je er zo'n goed gevoel over hebt SuusTis altijd rot als je achteraf spijt zou krijgen.
En wat leuk dat ze daar ook nog fijne en gevoelige paarden hebben! Zijn er zat die dat niet meer zijn die op een manege staan.
EllaBellaah schreef:@Suus: Ja das idd lastig! Vind het altijd beetje zonde om zo'n paard dan op een manege te zeggen.. Wel super dat je ze tot nu toe allemaal leuk vond!
@Britt: Jeetje, nou lekker dan.... Ga je naar een andere stal toe?
@Lin: Ik pomp echt nooit mijn band op hoor, is nooit nodigMaar het is wel zo dat de buitenband na een tijdje slijt, is met een auto ook zo.