Iedereen is waarschijnlijk aan het genieten van het mooie weer. Tence mag nu anderhalf uur op het gras,het longeren gaat goed en hij loopt ondanks de hitte lekker door aan de lijn.
Waarschijnlijk is nu nog iedereen aan het genieten Heerlijk dat Tence steeds wat meer mag doen (grasjes eten en longeren). Vandaag alleen maar leuke dingen gedaan en ons vooral niet druk gemaakt. Behalve Herm dan....is een kippenhok in de tuin aan het maken.....maar ja...die kan niet stilzitten. Ik lekker in de tuin en in de schaduw een boek zitten lezen . Morgen weer een mooie dag en weer alleen maar leuke dingen....Herman is ook lekker een dagje vrij Helemaal gezellig
Noah heeft 2 daagjes rust, morgenavond mag hij zich weer druk maken . Iedereen weer heerlijk genieten vandaag! Marion wat fijn dat Tence weer kan opbouwen en even de benen kan strekken!
Yoline_U
Geplaatst: 28-05-12 11:12
Gefeliciteerd Ilvy!
cykie
Geplaatst: 28-05-12 21:53
Ilvy gefeliciteerd!!! Inderdaad heerlijk weer de afgelopen dagen. Lekker van genoten. Mijn schoonzus en zwager waren het weekend aan het camperen bij boederij Het Geertje. Zijn we gisteren nog even langs geweest. Best leuk daar bij het geertje. Zelf de lammetjes melk geven met een flesje. Was eigenlijk meer voor kinderen, maar ja, who cares
Vandaag mijn schoonzus en neefjes en nichtje Fa laten zien. Uiteraard wilden de kids er een paar rondje op zitten. Fa is dan echt zo'n lieverd. Hij vond het volgens mij ook erg leuk. Voor zijn doen liep hij best door. En nu hoefde dat dus niet zo speciaal
De afgelopen dagen niet gereden daar vind ik het dan wel weer te warm voor.
Gefeliciteerd Ilvy Iedereen heeft het dus naar de zin gehad dit weekend met het weer. Het was ook wel erg mooi...Vandaag wel gereden ...ondanks dat het warm was. Was nog even echt werken met Amaye..ik was aan het draven, toen Cees de merries een stuk extra gras ging geven (rechter stuk naast de buitenbak erbij). Vervolgens waren dus alle merries even onrustig . Tja...en dan ben je een jonge merrie die vrolijk naar haar vriendinnen loopt te hinneken en even toch wel erg onrustig was. Gelukkig zocht ze weer snel ontspanning en ze deed weer braaf
nikkielvis
Geplaatst: 29-05-12 07:30
Goeienmorgen
Fijn dat het goed weer lekker ging Nicolette.
Ilvy nog gefeliciteerd met je verjaardag
Gister Elvis laten springen over de bezembak. Hij vond het helemaal geweldig. Eerste keer stond ie ernaar te kijken nadat ie vol op zijn rem was gegaan. Toch bedacht maar erover heen te stappen wat er natuurlijk voor zorgde dat de heleboel weer instorte. Kon ik alles weer opnieuw opzetten. Maar ik kreeg hulp Daar vloog ie erover heen.
Haha mooie actie Marlon . Heb je een bezembak geknutseld op stal? Hopelijk is het vanavond een beetje droog om te rijden. Jeroen heeft nu anti slipcursus met de motor. Is leuk om te zien.
Het afscheid van mijn broer was heel emotioneel maar heel mooi.En het was druk,ongelooflijk,heel veel collega`s van hem(hij werkte bij binnenlandse zaken) en van zijn vorige werkgever(buitenlandse zaken,waar hij al 8 jaar weg was) Een heleboel mensen uit de straat,van de school van zijn jongste dochter. Met muziek van Guus Meeuwis,Ilse de lange en vooral U2,waar hij een grote fan van was. Heel indrukwekkend maar wat een verdriet en een gemis.
cassandra84
Geplaatst: 29-05-12 20:26
Vanuit het zonnige Kootwijk de groetjes.
Ilvy nog gefeliciteerd. Ik had veel bij te lezen, maar iedereen geniet ook in Stompwijk van het mooie weer. Het weer is hier fantastisch en de omgeving ja schitterend. We hebben elke dag hele mooie ritten gemaakt en weet nu aardig de weg hier en hoe lang iets duurt. Het huisje is heel mooi en ruimer als op de berkenhorst, maar sommige zien dat nog.
cykie
Geplaatst: 29-05-12 21:17
@Marion. Fijn dat het een mooi afscheid was en dat er zoveel mensen zijn gekomen. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Marion, fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad, veel sterkte..xx
Xantha
Geplaatst: 29-05-12 22:14
Jeetje Marion, ik had het helemaal niet meegekregen!! Heel veel sterkte Dit soort dingen zijn altijd ontzettend moeilijk en zwaar, ik leef met je mee hoor!!