Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Lucy

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-11 22:54

Daughters van John Mayer heb ik de hele dag al in mn hoofd xD
vandaag 1x op de radio gehoord en ik krijg t er niet meer uit :P

FeeKoolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:29

ik kom net terug van werken, ik werk bij een restaurant met heeeeel groot terras, en het was zooooo druk en warm.... zweette me kapot haha, morgen lekker vrij, in de ochtend naar val, anders is het veels te warm. leuke foto's hoor, heb even gekeken;) ik wil bij het huren op de gave paardjes die ze weer allemaal hebben, ga goed opletten in mijn weekje haha
en maren ik denk dat ik weer kleine keuken ben, maar you never know.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:31

denk niet dat we veel van die jonge dingen meekrijgen hoor fee maar you never know

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:40

MevrouwtJ schreef:
Afbeelding

<3 getrouwd sinds 2008 hihihihihi wat een avond was dat.

fee; jaa jeetje ik moest nog aan je denken. ik hoopte dat je niet hoefte te werken. maaaaar gelukkig heb je het overleefd.

ik ga slapen. tot morgen !

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:41

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:42

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:42

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:43

en dat is drie x. ik dacht ik doe hem als plaatje maarja ik kan dat niet LOSER:')

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:49

xriannes schreef:
en dat is drie x. ik dacht ik doe hem als plaatje maarja ik kan dat niet LOSER:')

Haha, ik weet ook nooit hoe dat gaat, behalve als je op verzenden klikt en je opeens het plaatje ziet staan!
Leuk beessie zeg!! :D Maaaaar niet die ik dacht te zien, haha. Dat is namelijk deze: (ik ga ook een poging wagen)

Afbeelding

Haha, als je ze zo naast elkaar ziet lijken ze totaaaal niet op elkaar, maar op t mini plaatje wel!

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 23:54

Ooo jeee gelukt ! :) haha ik deed gewoon bij eigenschappen de code van hyves en dan tussen IMG zetten en toen stoend ie er !

Ik ben net terug van de musical. De kids hebben echt onwijs hun best gedaan en de leerkrachten waardeerde het echt dat ik er vrijwillig was! Vooral de leerkracht van groep 8 bleef me maar bedanken. Ik telkens graag gedaan, kleine moeite, haha!
Mja het is nu bijnaaaa 12 uur en ik heb geen uitslag van school gehad... echt bagger, zie overal op hyves reacties staan van mensen, aaaagh! Heb elke keer dat soort gevallen, kan dr voortaan maar vanuit gaan geloof ik... mja in 't OER (onderwijs examen regeling) staat dat je dan automatisch een voldoende krijgt, maar ze hebben altijd wel een excuus waardoor dat niet gebeurd... mja nu maar wachten!

Wel trusteeenn (al slaapt al bijna iedereen geloof ik)

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 00:32

Ik kan niet slapen. Dus ik reageer nog even. Wat goed dat je ging helpen! Maar wat hatelijk dt je nog niets weet?:o dat paardje is leuk zeg!! Lijkt id wel op me mini plaatje hihi. Slaap lekker xxx

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 08:26

GOede morgen !

Slapen nog gelukt, Rianne? Ik was dr maar vroeg uit vannochtend, hekel eraan als het zo heet is! Zo naar Ruby, dat wordt nog warmer, haha! Het is écht hatelijk inderdaad, gister avond mail gestuurd naar die man...kijk wel wanneer hij antwoord. Niemand van ons vak heeft m nog terug, weet je zeker dat je deze minor wilt doen, Patricia? :P

xriannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 08:36

Haha ja! Ben ook al weer vanaf 8uur wakker dus echt.moe! Oo hopen op een snelle reactie!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 09:29

ik heb nog best goed kunnen slapen :D
normaal lig ik echt de halve nacht wakker als t zo warm is..

ook handig, ik heb morgen diploma uitrijking maar heb geen idee hoelaat.. staat ook niet op de site ofzo..
t is ook allemaal zo goed geregeld bij ons op school.. NOT

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 09:37

Goedemorgen !

Zooo het strand was fijn gister <3 !! Ben alleen gigantisch verbrand :(
Terwijl ik me echt iets van 4x had ingesmeerd.. :oo
Maarja, gaat ook wel weer over ;p haha

Vandaag cgi gesprek.. vind het wel spannend hoor :=

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 09:40

ik ga proberen de foto's donderdag erop te zetten, ik ben namelijk vandaag en morgen de hele dag druk :+

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 09:51

Nou ik heb slecht geslapen zeg!! Was echt niet uit te houiden en de ventilator was ook foetsie, denk dat me broertje die had gejat grrr. Ik slaap op zolder, hij niet!! Maja om 3 uur was ik wakker en het was zooow warm dat ik gevoel had dat ik kookte, dus maar de extra matras die wij hebben naar de huiskamer gesleept, me dekbed en kussen mEe, hoeslaken dr om en daar verder pitten. Toen sliep ik wel aardig :) maar ben dus nog wel moehoe!! Nu in de bus naar me werk, zal vanmiddag wel weer drama zijn met die hitte!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 10:04

Pfoe nou en volgens mij wordt het ook nog behoorlijk benauwd aangezien de zon (hier) niet schijnt.

Gisteravond hadden we eindelijk weer eens een best gezellig avondje met z'n drieeen :) Me vader wil graag dat m'n broer ook wat meer klusjes gaat doen, zeker nu hij alles alleen moet doen. Nogmaal gesproken is hij zulke dingen dus écht niet van plan maar mijn vader had een andere aanpak die blijkbaar goed werkte, hij heeft hem in de situatie getrokken met opmerkingen als 'we moeten allemaal ons steentje bijdragen' 'ik kan niet alles alleen want ik werk ook 40 uur in de week om jullie te onderhouden.' En dat heeft gewerkt! We hebben de hele avond na het eten van die harde sprieten uit het gras zitten trekken die met de maaier niet kapot gaan. Het is echt een klote werkje en na een tijdje snijden ze in je vingers en we hebben een behoorlijk grasveld dus.... Maar het was wel gezellig, de hele tijd beetje gekletst enzo en daarna kregen we nog een ijsje van me vader. Achteraf zei hij ook dat hij het fijn vond om even iets samen met ons te doen :) In het weekend gaan we samen de tafel schuren en opnieuw lakken en zo zijn er nog wat dingen die we samen gaan doen :) Moet zeggen het zijn wel poedersuiker klusjes maar ik vind het echt heel fijn dat we nu weer als gezinnetje dingen samen doen, dat is echt al een hele tijd niet meer wat vroeger wel zo was... We hebben een flinke tuin dus eigenlijk gingen we elk weekend met z'n vieren daar aan werken maar ik kan me niet echt meer herinneren wanneer dat voor het laatst was....

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 10:24

pfoe ben toch best zenuwappig :=

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 10:34

Fijn dat jullie nu samen weer wat dingen doen Ella :)
dan maar poedersuiker klusjes, maar het is wel fijn om dan iets samen te doen :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 10:56

heeft iemand nog een boekenverslag thuis liggen??

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 11:34

Mag je lekker zelf maken marieke kom op hoor anders leer je er niets van ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:07

Zo ik heb echt heerlijk geslapen!! Had echt verwacht dat ik niet in slaap zou kunnen komen, maar ik was zo vertrokken! Heerlijk!
En bah wat is het klam buiten en ook weer op me kamer. De ventilator staat al aan, de gordijnen dicht....van mij mag het nu wel al gaan onweren en regenen dan koelt het ten minste weer wat af. Ik hoef toch de deur niet meer uit :P
Ik hoop toch echt niet dat het zondag ook warm is...volgens mij werd het regenachtig en 20 graden ofzo...alsnog best warm om in je apepakkie te zitten.
Fijn Ella, dat het nu iets beter gaat thuis!

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:20

Goedemiddag!!

Oh mooi Ella dat het weer beter gaat :)! Beter rot klusjes dan helemaal niks toch en met die klusjes kan je ook lachen.

Wat is het benauwd zeg buiten, zou eigenlijk vandaag naar het strand gaan maar dat heb ik maar even afgeblazen haha :Y). Zit nu zielig thuis, zo min mogelijk bewegen anders lopen de zweetdruppeltjes van je lijf af.

MAAAR!! Ik heb ook redelijk goed geslapen, kwam snel in slaap, was wel rond 8 uur wakker, maar dat maakt niet uit. Heb ik toch nog een volle nacht gehaald.

@Linda ja het word de komende dagen bewolkt en tussen de 18-20 graden. Beter dan deze temperaturen :Y).

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 12:43

Zijn jullie allemaal drukk? ik verveel me :Y).