vandaag 1x op de radio gehoord en ik krijg t er niet meer uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xriannes schreef:en dat is drie x. ik dacht ik doe hem als plaatje maarja ik kan dat niet LOSER:')
Maaaaar niet die ik dacht te zien, haha. Dat is namelijk deze: (ik ga ook een poging wagen)
haha ik deed gewoon bij eigenschappen de code van hyves en dan tussen IMG zetten en toen stoend ie er !

!! Ben alleen gigantisch verbrand 
maar ben dus nog wel moehoe!! Nu in de bus naar me werk, zal vanmiddag wel weer drama zijn met die hitte!!
Me vader wil graag dat m'n broer ook wat meer klusjes gaat doen, zeker nu hij alles alleen moet doen. Nogmaal gesproken is hij zulke dingen dus écht niet van plan maar mijn vader had een andere aanpak die blijkbaar goed werkte, hij heeft hem in de situatie getrokken met opmerkingen als 'we moeten allemaal ons steentje bijdragen' 'ik kan niet alles alleen want ik werk ook 40 uur in de week om jullie te onderhouden.' En dat heeft gewerkt! We hebben de hele avond na het eten van die harde sprieten uit het gras zitten trekken die met de maaier niet kapot gaan. Het is echt een klote werkje en na een tijdje snijden ze in je vingers en we hebben een behoorlijk grasveld dus.... Maar het was wel gezellig, de hele tijd beetje gekletst enzo en daarna kregen we nog een ijsje van me vader. Achteraf zei hij ook dat hij het fijn vond om even iets samen met ons te doen
In het weekend gaan we samen de tafel schuren en opnieuw lakken en zo zijn er nog wat dingen die we samen gaan doen
Moet zeggen het zijn wel poedersuiker klusjes maar ik vind het echt heel fijn dat we nu weer als gezinnetje dingen samen doen, dat is echt al een hele tijd niet meer wat vroeger wel zo was... We hebben een flinke tuin dus eigenlijk gingen we elk weekend met z'n vieren daar aan werken maar ik kan me niet echt meer herinneren wanneer dat voor het laatst was....

! Beter rot klusjes dan helemaal niks toch en met die klusjes kan je ook lachen.
. Zit nu zielig thuis, zo min mogelijk bewegen anders lopen de zweetdruppeltjes van je lijf af.
.
.