Wat leuk, een Stal Jasper topic! Ik kom binnenkort ook naar Stal Jasper met mijn nieuwe paard Liciano. Mijn naam is Denise en ik heb er zin in
haha veel plezier met je nieuwe topper
sniesie
Geplaatst: 28-09-12 06:54
JoNew schreef:
Haha snies jij houdt t zeker bijna niet meer uit!
Weet je al in welke stal hij komt?
Hij komt eerst in de manege buitenstal (waar Charlie ook staat) en dan heb ik iig een nieuwe buitenstal en kijken of mijn oude stal misschien vrij komt... Ik trek het echt niet meer hoor! Wat een zenuwen
Jeej palermo en fayah komen 29 december naar stal jasper
Angelkisssss
Geplaatst: 24-11-12 23:32
Dan zal ik maar melden dat wij ( Newie, Jo en ik) jullie gaan verlaten . Al blijf ik wel gewoon in de manege rijden, dus helemaal van mij af zijn jullie niet .
Gelukkig niet Marij... Jammer maar wel fijn voor Newie!
JoNew
Geplaatst: 26-11-12 10:20
Dientje_Yara schreef:
Jeej palermo en fayah komen 29 december naar stal jasper
Wat fijn! Heeft ff geduurd maar gelukkig kan je nu dus komen. Gaan jullie in de buitenstal?
New gaat idd verhuizen. Vond het een erg moeilijke beslissing maar deze kans kan ik niet laten lopen. Toevallig hoorde ik via Daan dat er een plekje bij gabi vrij is. Dus eerst alleen wezen kijken en nog een keertje samen met Marije. Vrijdagavond de knoop doorgehakt. New komt daar heerlijk de hele dag buiten te staan, krijgt een mooie box, veel voerbeurten en n top verzorging. En er is een rijbaan dus mocht de behandeling hebben aangeslagen, wat ik uiteraard heel erg hoop, dan kunnen we daar gewoon lekker gaan opbouwen.
Maar t blijft moeilijk om van Jasper weg te gaan. Heb er altijd met veel plezier gestaan!
Na ons mislukte uitstapje was mijn planning om gewoon lekker op Jasper te blijven. Was als de dood om hem weer te verhuizen naar een andere stal en dat het dan weer niks zou zijn. Maar hier weer ik gewoon dat hij het heel goed gaat hebben!
Per 1 Jan. Maar denk misschien wel het weekend ervoor. Anders zit je weer met vuurwerk enzo.. Kan hij alvast ff wennen.
Hij moet 12 dec weer op de scan. Erg spannend! Hopelijk mogen we weer opbouwen en ik denk dat hij daar dan ook beter staat idd. Hij gaat dan apart in een mini paddockje met wat kuil. Maar dan staat hij tenminste wel lekker buiten. En ze hft ook een stapmolentje dus daar kan hij dan ook in voor zijn stapwerk.
Manja gaat goed! Sliep gewoon vannacht van half elf tot half zeven! Vrees dat het een toevalstreffer was haha. Maar ze groeit als kool en hft al lekker wat spekkies!