Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bijna zonde als je zoveel 'zitvlees' hebt hihi

stoere kerel gewoon doorlopen

hebtie lekker vandaag en morgen vrij 

hihhihihi
amandaaa schreef:zo weer zo'n mooie dag, lekkr eff buitengereden met tank.
Mooie foto van tink en lennox vergeten we inderd niet.
Mam mooie boom hoor kom hem van ut weekend bewonderen
veel dingen kun je nog iets aan doen en veel kinderen in de buurt lijkt nu misschien een nadeel, maar straks misschien een voordeel... 

hihi
het moet wel kunnen uiteraard maar na ongeveer 5 jaar willen we dan weer in een groter en duurder huisje omdat we dan allebei uiteraard gegroeit zijn in salaris enzo 
dus daar moet je allemaal wel rekening mee houden 
ihihihi

(heel fijn als je om half 4 een smsje krijgt.. :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ )
yam yam
Jetta schreef:madje, hoestie met jou? En Donnaatje?
. Nu wij nog
Marjo_Wystan schreef:oef, mn heup doet pijn! Moest een kleine volte doen voor aanspringen omdat hij verkeerd aanspringt, maar dat deed ik en was toch verkeerde galop, nu wisselt wystan dan, maar hij kwam dus net niet goed uit ivm bakrand, dus hij struikelde. Volgens mij is het wel mn blauwe plek die pijn doet en niet mn heup zelf, had de blauwemplek omhoog getrokken ( mn vel) en aan mn heup gevoeld, ging volgens mij wel oke. Hand doet helaas ook pijn, hoofd gelukkig niet zo als gister, ben vol in het zand gegaan met mn hoofd![]()
goed dat de boom niet is gestolen!

geen warm water, flauwgevallen en gevallen van wys... volgend weekend kan alleen maar beter worden dan, toch