Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jetta

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 12:25

Leuk, Anietje!

Braaf, Kaar! hihihihihi!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 13:18

hahaha die waterkoker :p komtie weer!

Wannadoo zn krammetjes zijn eruit gescheurd bij de vieze wond.
Kan nu veel beter schoonmaken. Pijnstillers zijn op dus nu moet hij op eigen kracht.
Hij loopt 'smorgens wel rot, maar na wat stappen is het al stukken beter.
De wond pust nog veel, maar is al wel minder groot en na schoonspuiten en wandelen bloed het een beetje. Is alleen maar goed, betekend dat het goed doorbloed is. Zal maandag even overleggen of ik de wond niet met een zalf of a.b. moet gaan behandelen.
Wel saai hoor afspuiten, stappen, medicijnen geven twee keer per dag. Maargoed de routine komt erin en hij doet het super. Begint een grote wannadoo te worden.
Vanmorgen lekker stukje met marjo en wyssie wezen wandelen, lekker zonnetje en windje.
Hij loopt met zn vriendje wel door ;)

kwamen nog van die dikbil koeien tegen. Met recht dikbil koeien , djeeezzz wat een reet!! Hahahaha
zelfs de kalfjes hadden een flinke kont! En ze zitten er niet eens op ;) bijna zonde als je zoveel 'zitvlees' hebt hihi

lekker relaxed dagje verder, hebben niet zo lekker geslapen vannacht, dus nu beetje bijkomen :)

lennoxje zou vandaag alweer 19 zijn geworden , wat gaat de tijd snel he.

Leuk anita die boompies!! Ziet er lollig uit!

Jullie nog leuke dingen gedaan vandaag??

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 16:12

goede voor-avond... :)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 16:44

Ja zeker een goede avond allen :D

Weer een heerlijk paardendagje achter de rug....Mandy even verlost van het overtollige haar....dat lijkt maar niet op te houden.... dus wel een dik uur lekker penny meisje gespeeld...vlechtjes in haar manen en lekker gesmeerd tegen de jeukjes :(:)
En wat is ze relaxed aan het worden hier op stal! Ik heb het echt zo naar mijn zin hier met Mandy enne het sto is niet alleen maar om op te zitten...je mag het ook gewoon in je box gooien *\o/*

Pres wat fijn dat wanadoo lekker met zijn vriendje aan de wandel is geweest... en met een glimlach terug denken aan Lennox.....dat doe ik ook als ik aan Tink denk :j

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:14

Wij hebben lekker rustig aan gedaan. Eerst ons vlekkenbeest uit de wei gehaald, alwaar hij de ene helft van de dubbele kinband van zijn halster in zijn mond had! Ik schrok wel, had het halster omgelaten, omdat die aap opeens vond dat ie niet uit het land hoefde..... Gelukkig geen wondjes aan zijn mond, en wel gewoon dooreten en dus het halster bijna doorknagen.... Hij wilde zeker bitje oefenen! Hij heeft nu een ander halster om, waarbij dat niet kan gebeuren, denk ik.

Alleen lekker gepoetst, beetje spray op zijn korstje, en achteruit gaan geoefend op het erf, want meneer heeft wel eens een lompe bui. Hij kan het prima, maar ' vergeet' het wel eens.

Dan weer lekker naar zijn wei gebracht, lekker gras eten.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 17:17

Ach, Lennoxje! Nee, we vergeten onze gestorven vrienden nooit. Ze zijn een deel van je leven!

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 18:57

Tink starend naar het weiland vanaf de rijbak een maandje voor dat ze ingeslapen werd...maart 2007

Afbeelding

Gelukkig hadden we toen ook een goed voorjaar en heeft ze nog een paar weken mogen genieten van de weidegang na een lange winter :j

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:43

Ja, ze heeft ervan genoten tot ze echt niet meer kon. Dappere Tink.

2007 is voor mij nu het geboortejaar van Storm.....

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:47

Mooi jaar dan toch.... :j

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:57

zo weer zo'n mooie dag, lekkr eff buitengereden met tank.

Mooie foto van tink en lennox vergeten we inderd niet.

Mam mooie boom hoor kom hem van ut weekend bewonderen

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 20:27

goedenavond ladiess!!

allemaal mooie herinneringen met de paardjes ;)

Wannadoo wordt zeker een grote jongen ;) stoere kerel gewoon doorlopen :P ;)

ambertje staat lekker dag en nacht op 't land vanaf vandaag :) hebtie lekker vandaag en morgen vrij :)
en dinsdag weer lekker naar buiten :)

nu zo lekker m'n bedje in,ben gesloopt nadat vriendlief vanacht om kwart voor 2 belde of ikd e deur ff open wildedoen :P hihhihihi
wat is 't toch 'n schat :D

ieder fijn weekend gehad?? werkweek begint weer bijna ! :(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 20:31

amandaaa schreef:
zo weer zo'n mooie dag, lekkr eff buitengereden met tank.

Mooie foto van tink en lennox vergeten we inderd niet.

Mam mooie boom hoor kom hem van ut weekend bewonderen

hoop dat ons boompje er dan nog staat Aman.
Ze proberen hem te stelen, dat is hier een sport.
Vandaag is het niet gelukt om hem te stelen, we hebben goed opgepast hihi

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:30

leuk die foto van tink!

Ouch, gevallen met wystan... Nou ja, wys kwam op zn knietjes terecht en ik viel er af, hij struikelde. Mn hele heup doet pijn en mn hoofd. En voelde me nog niet geweldig na gisteren flauwvallen. Ik word oud :P

iedereen weltrusten!!! En succes met de boom Aniet!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:33

jammer chantal trouwens, dat het zo tegenviel :( veel dingen kun je nog iets aan doen en veel kinderen in de buurt lijkt nu misschien een nadeel, maar straks misschien een voordeel... :)

maar ja, die trap... Daar kun je echt niets mee waarsch. Als het zo laag is. Plus ik weet niet of het in het budget past natuurlijk als je nog moet verbouwen.

Heb mn waterkoker spaarvarken maar kapot geslagen om twee dagen bij pres te douchen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:37

morning dames!!
O proberen ze boompie te pikken? En dan?
Ben rustig aan aan het wakker worden. Zo naar doodle'tje om zn medicijntjes te geven.
Het zonnetje wil wel schijnen hier, maar het is best frips!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 08:49

guten morgen
13 graden stralende zon en nog steeds veel en frisse wind.

Met die boom gebeurt dan niks meer, ligt die verderop op de weg als het ze lukt.
Denk dat het nu nie meer gebeurt.Iedereen is weer werken.Op 1 mei [dag van de arbeid] lopen ze hier met bolderkarren, gevult met drank en muziekinstallaties in grote groepen langs de wegen en dan doen ze dat als een soort sport, alleen voor de kik als het lukt.

Beter om bij Press te douchen hoor Marjo.
Die waterkoker op stal blijft toch een verhaal apart hihi

Ik heb hier een kennis die een vakantiehuisje verhuurd en zei---dat ligbad sloop ik eruit, anders gaan ze de hele tijd in bad liggen en dat kost me veel te veel---
Haha valt onder dezelfde noemer.

Nou bij mij staan mijn gasten lekker onder de douche en liggen ze lekker in bad en hebben ze ook nog een waterkoker om thee en koffie te zetten.
Haha.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:20

Das nie fijn marjo dat je gevallen bent ! :(
Alles goed met wyssie ?? kon die ff z'n voetjes niet optillen ? :P
was je op je hoofd gevallen dat je pijn eraan heb of gewoon hoofdpijn van de klap ??

nou die boom staat zo hoog aniet, lijkt me niet dat ze die kunnen stelen ! :P hihi

Kinderen is nu een nadeel inderdaad, maar we zijn niet van plan om snel kidneren te krijgen want we hebben zoiets, over 5 jaar is vroeg zat !! en we willen de woning waar we nu in zullen gaan niet blijven zitten als we kinderen gaan krijgen ;) het moet wel kunnen uiteraard maar na ongeveer 5 jaar willen we dan weer in een groter en duurder huisje omdat we dan allebei uiteraard gegroeit zijn in salaris enzo ;)
en als m'n vriend dan nachtdiensten draait en overdag moet slapen is dat niet fijn als er gillende kinderen rondrennen buiten ;) dus daar moet je allemaal wel rekening mee houden ;)
istie niet te genieten als ik thuiskom ! :P ihihihi

maarja, gewoon verder kijken, niks aan het handje ;)

vanavond weer naar school ! :(
heb nu barstende koppijn, kl*te geslapen vanacht :( (heel fijn als je om half 4 een smsje krijgt.. :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ )
zo maar even een maisboterhammetje met komijnenkaas eten :) yam yam :)

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:48

Jetta schreef:
madje, hoestie met jou? En Donnaatje?

Hoi Jetje..

Ja met mij gaat het prima hoor ik mag niet klagen.

En Donnaatje doet het zoo goed. Ze is wel lekker paard aan het zijn en zit nu al helemaal vol met appels op haar lichaam. Echt met van die donkere randen erom heen. Melis stapt er af en toe op en dat gaat helemaal goed hoor. Ze loopt goed ook in de draf.
Dus ik denk dat dit het lot van Donna is bijna 24/7 het hele jaar met een hele mooie inloopstal een nieuwe liefde en gewoon paard zijn.
Beter kan zij zich niet wensen /3 . Nu wij nog <<) <<)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:28

Goeiemiddag allemaal!

Mijn internet is er thuis even mee gekapt... Ik mis gelijk alles!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 11:58

als je gaat voor eensgezinswoning gaat heb je al snel dat er kinderen in de wyk wonen, ik deed met nachtdienst altyd oordoppies in dan hoor je niks. lekkr soof geen internet. bale marjo hoop dat je gauw minder last heb lompe fjorden ook

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 16:33

oef, mn heup doet pijn! Moest een kleine volte doen voor aanspringen omdat hij verkeerd aanspringt, maar dat deed ik en was toch verkeerde galop, nu wisselt wystan dan, maar hij kwam dus net niet goed uit ivm bakrand, dus hij struikelde. Volgens mij is het wel mn blauwe plek die pijn doet en niet mn heup zelf, had de blauwemplek omhoog getrokken ( mn vel) en aan mn heup gevoeld, ging volgens mij wel oke. Hand doet helaas ook pijn, hoofd gelukkig niet zo als gister, ben vol in het zand gegaan met mn hoofd :(

goed dat de boom niet is gestolen!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 18:56

Marjo_Wystan schreef:
oef, mn heup doet pijn! Moest een kleine volte doen voor aanspringen omdat hij verkeerd aanspringt, maar dat deed ik en was toch verkeerde galop, nu wisselt wystan dan, maar hij kwam dus net niet goed uit ivm bakrand, dus hij struikelde. Volgens mij is het wel mn blauwe plek die pijn doet en niet mn heup zelf, had de blauwemplek omhoog getrokken ( mn vel) en aan mn heup gevoeld, ging volgens mij wel oke. Hand doet helaas ook pijn, hoofd gelukkig niet zo als gister, ben vol in het zand gegaan met mn hoofd :(

goed dat de boom niet is gestolen!

tjonge je bent echte bofkont.
Zou maar wat tabletjes nemen, sterkte ermee en beterschap

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:15

jeetje marjo, verder geen hersenschudding ??
Egt naar als je zo ten val raakt :(

nog kleine 5 kwartiertjes school en dn aardbeitjes met slagroom eten :)
saaaaaiiiii hierzo !!

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 19:43

denk geen hersenschudding... :D

tja, was wel een geluksweekend :j geen warm water, flauwgevallen en gevallen van wys... volgend weekend kan alleen maar beter worden dan, toch :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 21:37

Ah, Madje! donna geniet dus van het leven met af en toe een beetje stap en draf..... Ja, je hebt luxe paarden en je hebt werkpaarden.

Inderdaad, Chantal, oordoppen helpen goed en kinderen wonen gelukkig bijna overal. Ik hoop van harte dat je de wooncarrière die je hebt uitgestippeld ook tot werkelijkheid kan maken.

Jee, Marjo, dacht Wys dat ie even voor je op de knieën moest? Doe voorzichtig en laat je goed nakijken, dat flauwvallen zint me niet.

Vanavond even met Marion op haar nieuwe stekkie wezen kijken. Ik wist al dat het een goede stal was, maar het ziet er ook allemaal heel gemoedelijk uit. Lekker zo'n oude boerderij met veel ruimte voor alle paarden en veel liefde ook voor de paarden. Mandy en Blando zien er goed uit en ik kwam nog wat oude bekenden tegen, ook happy met hun paarden daar. Leuk hoor!
Maar ik blijf lekker waar ik nu sta, prima!