Kom ik daar met mn haf, net B waardig met dressuur, nogal klunzig met springen en we hebben al 2x over een paar boomstammen gesprongen

Ach we gaan allemaal ook voor ons plezier, toch?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saartjuh88 schreef:Sammie succes met je sgw wedstrijd, ik hoop ook dat alle pech over is voor je.
Sjel, volgens mij kan jij dan beter lesgeven op de instructieweek als je toch al je punten hebt voor het z2. of zijn er bij de alround week meer z paarden om een lesgroepje te vormen?
Marjan1984 schreef:Wat ik een nadeel vind is dat het ingedeeld wordt op dressuurniveau.
Ik had vorig jaar 2 meiden in mijn groepje die nog nooit gesprongen hadden terwijl die andere meid in mijn groepje en ik allebei al flink gesprongen hadden en ook wilden springen.
Dat was dus wel lastig af en toe.
Sjel schreef:Meen je Jipje? Dan volgden zij dus alleen de dressuurlessen in de Alround week?
Colet en Marjan, waar en wanneer hebben jullie de crosstraining? Ik kom er net achter dat er in Ursem ook crosstrainingen zijn, dat is vrij dichtbij mij, iemand daar wel eens geweest?
sammie18 schreef:Marjan1984 schreef:Wat ik een nadeel vind is dat het ingedeeld wordt op dressuurniveau.
Ik had vorig jaar 2 meiden in mijn groepje die nog nooit gesprongen hadden terwijl die andere meid in mijn groepje en ik allebei al flink gesprongen hadden en ook wilden springen.
Dat was dus wel lastig af en toe.
Badankt Marjan dat ik als andere meid wordt bestempeld!!