Zo het was weer gezellig met Coco. Heb ook zin in morgenmiddag/avond/nacht. We gaan met ze allen gourmetten, ook met Coco, daarna boerenbridgen
_Lucy
Geplaatst: 30-12-10 22:01
je kan er ook een tijdje met bitje in op stal zetten, dan kan ze er even aan wennen enzo je hebt ook bitjes met een lekker smaakje eraan, om ze er aan te laten wennen, maar om die nou te kopen voor de paar keer om haar te laten wennen..
hebben we(me instructrice en ik) ook gedaan Maar dan nog, ze was met halster om en af doen ook zo n DRAAAAAAAAAAAAAK, nu gaat dat opzich prima, maar als ze dr dag n keer niet heeft pfff hahaha
@ lucy Jaa australia is heel leuk heb hem een keer gehuurd
Vandaag weer lekker met smurf gewandeld en ze zijn hier vanavond ook al met vuurwerk bezig, Maar ging heel goed, ze is netjes naast me blijven lopen en niet weggeschoten of zo. en toen nog even bij de weg staan kijken naar de auto;s ook goed Dus was weer trots op me toppper (L)
faron reageert er ook niet op vuurwerk, zelfs niet als ze bij de buren aan het afsteken, als ze in t land is, of onder het rijden maakt het niks uit, alleen op stal vind ze het een beetje spannend
Sorry geen idee xd Ja die site is wel mooi geworden zeg!
Bah ik wilde me steeds al aanmelden voordat endurance. Ik mag nu namelijk wel eens opschieten Laatst geprobeerd wilde hij steeds niet moest je iets inbullen volgens dat ding maar allang gedaan! Gisteren weer maar weer niet GRRR kan ik echt boos om worden dan xd Nu een formulier gevonden maar dat moet je per post doen en zo, stuk langzamer maarja die doet het waarschijnlijk wel (en anders GRRRRRRR ) En dan nog een startkaart aanvragen, smurf meten en enten. oee krijg nu wel een beetje stress xD
spannend kim!!! maar wel minder leuk dat t opgeven niet echt lukt..
uhh daar zijn een heleboel sites voor marieke, je kan gewoon zoeken op google, maar je hebt meestal geen ondertiteling ik stuur je wel een paar sites via pb