! http://www.life4you.nl/recepten/4119
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! 

Annie_ schreef:Allowaa. Wedstrijd met jas ging best goed we hadden wel paar proef fouten omdat ik jas moeilijk uit de galop
Kreeg en dus het hals strekken indraf hals strekken in galop werd en ik extra volte moest rijden. Des ondanks hadden we
178 punten waar ik best te vreden over ben voor ons eerste B proefje en 3 de wedstrijd.

! Die houding ken ik ook wel terug in mezelf, we moeten allebei op onze kont blijven zitten
!! Ik wil meer foto's ziennn
!
Donderdag hopelijk betere foto's van mij en Azzie in onze nieuwe set
Leuke foto's van jou en Azra! 
Lies met stijl haar..
)
met me schouders zo hoog maar ja moet volgende week er ook voor naar de fysio..
!!!!! Zeg maar dankje wel tegen jennifer
!!!!
Annie_ schreef:Ja jas is best kopschuw wou der voor pluk in vlechten maar na een half uur kon ik er net met mijn vingers door heen kammen![]()
Der hoofd en voor pluk hebben ook nooit echt een poets beurt gehad
Flevolander schreef:Annie_ schreef:Ja jas is best kopschuw wou der voor pluk in vlechten maar na een half uur kon ik er net met mijn vingers door heen kammen![]()
Der hoofd en voor pluk hebben ook nooit echt een poets beurt gehad
Balen is dat zeg.. ik dacht het idd al uit die foto op te maken.. ook met die plukjes uit dr oren enzo.. verder vind ik je rijfoto niet verkeerd hoor
Dankje ! Ik zie wel meteen de punten waar ik aan moet werken aan die foto zo zo mijn houding. En ik vind dat jas wel wat actiever mag van achter
Maar we hebben er zo'n lol in