Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Moet nu weer wennen aan het koude Nederland.

smuidra schreef:Het ziet er weer geweldig uit ladies. Knap hoor..... steeds weer wat nieuws![]()
![]()
Ben drie weken op vakantie geweest. Ben met m'n dochter naar Orlando geweest. Moet nu weer wennen aan het koude Nederland.
Probeer zo langzamerhand de draad weer op te pakken. Ben door een diep dal gegaan.
Inmiddels is in twee maanden tijd m'n tweede Chihuahua ingeslapen.
Heb gelukkig een hele leuke nieuwe gekocht.![]()
Paardrijden zit er denk ik ook niet meer in. Ben nou eenmaal een oud vrouwtje aan het worden....
.
smuidra schreef:Het ziet er weer geweldig uit ladies. Knap hoor..... steeds weer wat nieuws![]()
![]()
Ben drie weken op vakantie geweest. Ben met m'n dochter naar Orlando geweest. Moet nu weer wennen aan het koude Nederland.
Probeer zo langzamerhand de draad weer op te pakken. Ben door een diep dal gegaan.
Paardrijden zit er denk ik ook niet meer in. Ben nou eenmaal een oud vrouwtje aan het worden....
ATE schreef:smuidra schreef:Het ziet er weer geweldig uit ladies. Knap hoor..... steeds weer wat nieuws![]()
![]()
ja beb je bent ff in een diep gat gevallen na alle zorg voor je man
gelukkig dat je draad weer beetje oppakt
nicky is toch je nieuwe aan winst?? en jij te oud om te rijden welnee