Wauw ga je het echt morgen doen Linda Ik ben benieuwd!
Jupp en me moeder vind het niet grappig Ze zei: helpt het nou egt niks als ik zeg dat ik het echt heeeel, heeeeel, heeeeeeeeeeell vreselijk vind? Ik zo: NEE!!
aah britt pijnlijk !! En wat een lieve foto van mauwi en de cavia's
ik heb een piercing boven in en een tragus (in het midden aan de binnenkant zeg maar)
en ik vind navel/tongpiercing ook heel mooi! Maar bij navel denk ik: Wanneer zie je het nou? en ik vind mezelf wel zo lomp dat ik hem met mn shirt/trui oid uitscheur En tong vind ik niet zo netjes met mn beroep (juf)
navel vink ook leuk, maar als je t zat word en je haalt m dr uit dan blijf je dat zien das zo zonde.. en ik heb n te dikke buik voor n navelpiercing xD hihi
MRIIIS
Geplaatst: 18-06-10 09:48
_Linn_ schreef:
Ik heb ook navel en tragus en ik zou egt niet meer zonder me navelpiercing willen, is zooo kaal dan!
Ik ging vandaag trakteren op stage Had zelf brownies gemaakt, vonden ze helemaal lekker (Groep 8 ) Gelukkig ga ik over 2 weken nog helpen met de musical, kan ze nu nog niet missen
Ik ga samen met een meisje van paardrijden die ook een tongpiercing heeft bij de piercingshop waar zij komt vragen of zij denken dat het kan. Elke shop pierced namelijk anders...
En ik mocht op Never Mind! Moest eug op Gijs maar Marlous wilde graag ruilen dus oke, vind ik alleen maar leuker! En we gingen weer springen en eindelijk eens wat hoger!
Elke shop prikt anders, iedere shop heeft een plek waar hij die piercing wilt zetten. Een andere shop kan net iets anders kijken en prikken. Bij dat meisje is die ook ietsje scheef gezet vanwege haar tongriem. En ik ga het alleen navragen, dat kan geen kwaad
@Marlous; gefeliciteerd met je diploma! @Simone; gefeliciteerd met je hoge cijfer voor stage. @Suzanne; gefeliciteerd met hamster @ Britt; sterkte met je hand, die hond heeft je dan lelijk te pakken gehad als het zo'n pijn doet.
Brr.. tongpiercings... lelijk en dat getik is irritant.