Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ilonatjuuh schreef:Neej da's waar en van te veel drinken moet je ook weer plassen en dat is niet echt handig onderweg xD
Heb je ook ergens geld voor nodig dat je bijv nog ergensheen gaat weet natuurlijk helemaal niks bij reelaer
Emmalakkie schreef:suikermeisje, hoe laat moest je?
dan kan ik je mischien nog wel gezien hebben.
ik moest zelf niet starten maar liese, dochter van eigenaresse van stal. en meestal ga ik dan mee
welke catogorie startte je?
liese startte bij de parden L1- ze was 1x 6e met 190 en 1x had ze 180.
dus wel netjes.\
het was wel SUPERheet daar.
(+ me broek en blouse waren erg vies xD, kwam door het springen, springzweep ging over m'n broek
) bedenk me net dat ik zonder rij-jasje losreed.
(ben super blij, dressuur was altijd erg moedeloos
) xD
? (doe ik dan wel gerust eigenlijk) en ook maar even ervoor zorgen dat ej die week niet ongesteld bent
(klinkt stom maar is dan echt niet grappig meer
) _Iriss schreef:ilonatjuuh schreef:Jhaa als ze dat hier ook deden op de markt verkopen deed ik het ook.
Hoeveel flessen water passen ong in zo'n heuptasje en moet je ook geld mee nemen in dat heup ding voor onder weg ofzo?
bij mij paste er 1 flesje in, mijn lunch, snoepjes en een appel, oja en camera en mobiel
heb hem nu in het wit sinds 2 dagen, alleen was die op wedstrijd geljk vies, grr