Kim: met mijn keel gaat het gelukkig wel ietsje beter! Nog steeds pijn met slikken, maar mijn stem is alweer iets aan het terugkeren, en vanacht heb ik nog maar de halve nacht wakker gelegen ipv de hele... gaat dus de goede kant op
nikkielvis
Geplaatst: 12-05-10 11:03
Kimbaie schreef:
uhmmmm je kan gewoon rijden.
Hihihi ik bedoel wat voor weer wordt het morgen....
Dat is wel lekker opgekruld ja....
nikkielvis
Geplaatst: 12-05-10 12:04
Aangezien marion het weer bericht niet kan melden zonder computer. En ik geen antwoord van iemand heb gekregen.
Bij deze het weer voor morgen.
Donderdag 13 mei Vrij zonnige Hemelvaartsdag Het wordt een vrij zonnige, droge dag met in het oosten nog wel veel bewolking. Het wordt 10 tot 13 graden en daarmee is het nog altijd aan de koele kant. Dit komt door de wind uit het noordwesten tot noordoosten, die zwak tot matig wordt.
grom. Ik kan het weeer niet zien, aangezien mijn comp weer kuren heeft, dan moet ik hem weer helemaal opnieuw opstarten en daar heb ik weer geen zin in.
Morgen droog. Woehoe.
nikkielvis
Geplaatst: 12-05-10 13:14
Cer schreef:
Deze al gezien, staat op de voorpagina.. Ik vind t knap
Die had ik inderdaad al gezien tijdens de discussie met anky en western. Maar wel gaaf ja.
_Jen
Geplaatst: 12-05-10 13:18
Gelukkig droog morgen...Morgen is ook de polderdag ofzo toch? Nog steeds geen idee wat het inhoud eigenlijk
Vervelend Jarrah dat je zo'n last hebt van je keel! Veel mensen zijn ziek door dit wisselende rareee weer Hoe is het eigenlijk met Venga zijn hoesten? Is dat al helemaal over?
Ik vanochtend weer gelesd met hengstige, drukke merrie *zucht* het ging niet helemaal hoe het moest maarja... Ze moet ook weer nodig naar de tandarts heb ik het idee.. Ik laat Christie Dreessen (Werkt veel samen met van toor) altijd komen nog animo voor?
Kimbaie
Geplaatst: 12-05-10 13:38
Ik laat het altijd gewoon bij Doc doen. Wel zo prettig aangezien Venga niet zo fan is van andere DA's e.d. en Doc tolereert hij nog tot een bepaald niveau.
Venga hoest niet meer. Hij heeft laatste paar dagen wel dat er wat slijm uit zijn neus komt, maar dat is een teken dat het er eindelijk helemaal uitkomt. Qua rijden en dergelijke gaat hij echt als een zonnetje.
Ging je les uiteindelijk wel goed, of wilde ze er echt niet doorheen komen?
Fijn dat hij zo goed gaat nu lekker de zomer tegemoet kun je dat ook weer achter je laten Zijn kaak ook alweer helemaal goed?
Ja in het begin liep ze juist heel fijn maar op het moment dat het moeilijker wordt dan is de basis ook ineens weg en rechts hield ze vast en bleef ze ook doen dus of ze zit vast, of haar tanden zijn het of het is mijn schuld
Leuk filmpje idd Cer! Paard deed me een beetje aan Alief denken... is het niet wat voor jullie Splin?
Jennifer jammer dat je les niet helemaal tof ging! Misschien dat de tanden idd een rol spelen! Over tandarts gesproken, ik zal Doc eerdaags ook weer even vragen voor Tiff (ik laat het dus ook altijd gewoon door doc doen )
Leuk filmpje, maar vraag me af waarom ze met blote voeten met sporen rijdt . (moet wát te zeiken hebben he!) Hier nog een lache filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=zlfKdbWwruY Tav, sterkte morgen ff doorbijten, als het slecht weer is mis je niks hoor;)
taverno
Geplaatst: 12-05-10 21:08
Jaaaa,ik heb weer internet Alleen wat problemen met de printer,hij herkent hem niet maar dat komt later wel.
Jennifer,ik heb vanmorgen best mooie stukken gezien van je les hoor,alleen op het laatst ging het wat minder.
Tence heeft vanmorgen nieuwe schoenen gehad en vanmiddag heb ik hem gelongeerd,aan de lijn liep hij niet zo geweldig,maar dat is altijd wel als de smid net geweest is. Los door de bak ging wel heel goed,toen werd hij ineens wakker.
Ik hoop dat er morgen nog wat volk komt voor diegenen die dit georganiseerd hebben,het wordt wel bewolkt.
zo nog allemaal dingetjes op stal gedaan. was egt leuk , ziet er mooi uit al voor morgen heb er reuze zin in. is kijken of king in de goede "mood" morgen is..... anders dan zakt die ahahahha.
ja die vrouw, die heb ik al vaker gezien. vind het heel knap. maarja this hetzelfde als zei dr paard zo inrijdt en wij met zadel.....tsjaa
karleylover
Geplaatst: 12-05-10 22:35
Ik ben afgehaakt met Tjelle voor de polderdag... Tjelle had al een paar dagen een ietsss dikker been. Liep niet kreupel, maar ik bleef het scary vinden, omdat hij laatst toch bijna gevallen was toen hij zijn ijzer af trapte. Ik ben naar Doc gegaan. In het begin niks te merken, maar op het harde op de volte liep hij toch niet goed. Waarschijnlijk heeft hij een hoefzweer of kneuzing... Zijn hoef was warmer en waarschijnlijk is door een ontsteking zijn been dikker. Overmorgen komt Robbie en haalt gelijk zijn ijzer eraf. Hopelijk kan hij de zweer/kneuzing vinden en er iets aan doen.
Gelukkig had Tjelle nog niet echt last, dus hij mag wel lekker de wei op.
_Noah
Geplaatst: 12-05-10 22:37
Oh dat is balen Lies, en wij jou nog wel pesten dat er niks aan de hand was *schaam schaam*. Hopelijk valt het alsnog mee met hem, maar even wachten wat Rob erover zegt .
karlylover: ja ik hoorde het ! helaas... maar voor je paardje beter heel veel succes er in ieder geval mee , beterschap hoop dat het een kneuszing/hoefzweer is. dat is meestal snel weer over