Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
riannhuh schreef:Jetske_ schreef:Wij hebben twee spiegelreflex camera's
pfffffffffzo loopt er hier in de buurt trouwens wel een fotograaf rond, die heeft 2 joekels van camera's en daar heeft ie verschillende lenzen opzitten en dan pakt ie de ene en dan weer de andere
en die lenzen hebben zij écht groot
ladyisabelle schreef:Het is trouwens wel slecht om steeds je lens te wisselen.
Het trekt namelijk meteen stofdeeltjes aan.
XxDamelzaxX schreef:essie_blue schreef:We zorgen er gewoon voor dat Elvis en Blue vrienden worden
moet lukken, Blue wil vrienden worden met iedereen
Elvis wil ook altijd wel met alle paarden snuffelen/vriendjes wordenalleen hij heeft niet zo veel met koudbloeden (tinkers etc..)
riannhuh schreef:ladyisabelle schreef:Het is trouwens wel slecht om steeds je lens te wisselen.
Het trekt namelijk meteen stofdeeltjes aan.
ik wissel mijn lenzen ook nooit, heb hem gekocht en direct 70-300 erop gezet, toen een keer voor mn werk de kitlens en daarna weer de 70-300, en toen ik de 70-200 heb gekocht heb ik die erop gezet en die is er niet meer af geweest
essie_blue schreef:Ben benieuwd wat hij van mijn bleke vind
Er zijn best veel paarden die een enorme bocht om Blue heen nemen
Ze vinden hem een beetje een alien denk ik
ladyisabelle schreef:Je wordt er dan voor uitgekozen en dan vragen ze of je wil of niet.
En als je ja zegt moet je dus 3 keer(of 2 als je smiddags niet gaat) rijden.
Ik werd totaal niet geholpen dus was geen zak aan.
Al die moeite kan me gespaard blijven.
riannhuh schreef:mistid schreef:http://link.marktplaats.nl/313607849 is dit wat?
dat lijkt me een analoog ding van 50 jaar oud
Natalie1993 schreef:Nou, DE ideale, dat is niet waar. De Canon versie is ragscherp, deze soms niet helemaal.
Máár ik moet hem verkopen om Onora te betalen, loop achter op de stalling.