@Milou: Welkom hier! @Kels: Dat je super goed kan dansen wist ik al, maar het ziet er wederom weer super gaaf uit! En leuke foto's trouwens van Maxje! @Ash: Leuke filmpjes, die la morka. @Jolan: Gaaf filmpje van Enzo! Erg leuk gemaakt! @Lisa: Leuke foto van Balou!
Ik ben net op school, had 25 minuten vertraging met de trein... En ik zag mn lerares nog lopen op station Amersfoort, maar ze is er nu nog niet terwijl het wel logisch zou zijn als ze dezelfde trein als ik heeft genomen . Succes iedereen vandaag!
Shetjjee__x
Geplaatst: 11-01-10 09:28
manon_king schreef:
Ik ben net op school, had 25 minuten vertraging met de trein... En ik zag mn lerares nog lopen op station Amersfoort, maar ze is er nu nog niet terwijl het wel logisch zou zijn als ze dezelfde trein als ik heeft genomen . Succes iedereen vandaag!
Haha handig
manon_king
Geplaatst: 11-01-10 09:36
Ze is er ondertussen maar er zijn een aantal leraren niet dus gaat ze 2 klassen lesgeven, dus ze gaat zo naar die klas en komt dan na een half uur weer terug .
Ja we zijn er maar druk mee Enzo nemen we ook maar mee omdat we geen idee hebben hoe laat we terug gaan komen. Dus als je wilt zien hoe groot die is, moet je rond 12 uur maar even komen kijken Ash