Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 15:56

B_a_b_e schreef:
was eigenlijk een grapje......

Oh hahaha ik schrok al, jij en ineens naar een 300gr grijpen? _O- Sorry, het is hier zo rustig dat ik zelf ook een beetje traag word :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 16:58

Ik les nu bij Anja, van westernspul.nl, hele aardige vrouw :)

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 17:14

:wave:

Texashond heette toch al Texashond? Ik vind Texas een leuke naam voor Red :j . Of Red. :j

Of PLUISJE!

Of Beauty!

Of Prince, dan mag hij naast mijn prinsesje staan. :P

:+ Sorry, lange schooldag gehad, ik kan niks serieus meer zeggen.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 18:19

Cassidy schreef:
En de hond Texas ging ook Texas heten nadat Gaby ons had verlaten

Hond Texas heette ook al Texas toen Gaby nog bij ons werkte....

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 18:34

Als je hem Amiko wilt noemen kan je hem beter naar het paard van Sinterklaas noemen :D Amigo dat is pas penny :P

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 20:03

Ik heb 't ik heb 't!

Foo Foo Cuddly Poops
20 tekens dus je kan 't nog op z'n stamboompje laten zetten ook! :D

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 07:30

Ik sluit me helemaal aan bij Suus! San ik denk dat we er uit zijn

Foo Foo Cuddly Poops it will be!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:02

Hahaha wat een namen komen d'r hier voorbij _O- Suus, ik vind die van jou toch wel de echte winnaar!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 08:45

Ik ben benieuwd wat het gaat worden...

Ga je hem ook op de foto laten zetten san?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:08

Hahaha, dan wordt het justafrostyfoofoocuddlypoopsoak met roepnaam "pluisje" _O- _O- :') .

Mensen, ik ben er uit. Hierbij de officiele mededeling dat 'Red' zijn nieuwe naam 'Storm' gaat worden :D.

Es, ik weet niet of ik dat bij Gera weer ga doen. Kost een hoop geld en eigenlijk heb ik dat nu helemaal niet meer zeg maar :o. Een vriendje van mij heeft een mooie spiegelreflexcamera en die gaat proberen om hem mooi op de foto te krijgen. Natuurlijk niet zo professioneel allemaal maar it will do, tot dat ik weer centjes heb voor Gera!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:09

Oja, voor alle Pennyponykampers die er gister niet waren: er ligt een cdtje met foto's voor jullie in de kantine!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:10

Haha dus het is Storm geworden, coole naam 8-)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:10

Stormerdestormstorm :-)

super san!

PS bedoelt esther misschien niet foto voor keuring? ik weet het niet zeker hoor...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:17

Lieve San, ik bedoelde de keuring! hahahahaha!

en Storm is leuk!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:25

Oh hahaha !!! Ja sorry hoor, het is nog allemaal een beetje nieuw :D.

Nee, eerstinstantie gaan we geen foto's maken. Mocht de dierenarts nou tijdens de keuring adviseren om dat wel te doen dan doe ik dat alsnog. Maar het is best wel duur en eigenlijk zijn er niet echt redenen om het nu al te doen. Misschien als het paard ouder (of veel duurder) zou zijn geweest dan had ik het wel gedaan maar voor de verzekering is het nu gelukkig nog niet nodig.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:32

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:36

San, ik heb er gewerkt he, en ik zit nog steeds in de bankwereld ik weet wel hoe het in elkaar steekt.

Ik weet dat het niet doorgaat, meer hoef ik denk ik niet te weten.

Die meneer lakeman moeten ze aan de hoogste boom hangen, niemand is hier bij gebaat namelijk. Er zijn alleen verliezers.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:41

Ja, dat is ook zo. Ik dacht misschien kan dit topic dienen als een soort slachtofferhulp :(:) ;) .

Hoe gaat het nu verder? Wordt het voorlopig koopcontract ontbonden of zit je vast aan bepaalde zaken?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:43

Ik heb gisteren contact opgenomen met de notaris en de verkoper. Mijn voorbehoud van financiering was verlopen en hij wilde dat ik het maar af zou nemen. Dus ik heb hem duidelijk gemaakt dat dit gewoon niet zou lukken. Hij had het idee dat ik er onder uit wilde, ik heb hem toen gezegd dat ik ging solliciteren bij de geheime dienst in amerika, want als je een bank om kan laten vallen om onder je koopcontract uit te komen dan heb je blijkbaar talent voor dat soort zaken.

Toen kwam hij een beetje bij zinnen en zei dat ik het contract kon laten ontbinden wanneer de brief van DSB Bank binnen was, die wordt donderdag verstuurd.

Het is allemaal niet anders, helaas pindakaas, maar volgens mijn vader zit er een reden achter! haha... hogere sferen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:44

Hahaha tja, je hebt foto's en foto's :+ Maar Red eeuhm Storm moet natuurlijk ook nog wel mooi op de foto worden gezet he? O:)

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:49

essiedepessie schreef:
Hij had het idee dat ik er onder uit wilde, ik heb hem toen gezegd dat ik ging solliciteren bij de geheime dienst in amerika, want als je een bank om kan laten vallen om onder je koopcontract uit te komen dan heb je blijkbaar talent voor dat soort zaken.

Heb je dat echt gezegd? Bril-jant _O- !

Tja Es, idd héél erg balen maar het is helaas niet anders. Gelukkig kun je er nog zonder consequensies onder uit en is het nu hard opzoek naar een nieuwe casa. Misschien weet Anouk nog wat leuks, die heeft inmiddels al aardig wat woningen bezocht :P .

@Beau: hahah, stom hè! Maar idd, mooi op de foto gaat hij dus zeker weten wèl :Y) !

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 09:57

Nee, ik ga wachten tot volgend jaar zomer met een nieuwe casa. Dit was een buitenkansje, nieuwbouw in de binnenstad voor een redelijke prijs.

Maar de huizenprijzen dalen nog en dan wacht ik nog wel ffekes.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:01

Je hebt gelijk. Net wat je vader zegt, misschien moest het wel zo gaan. Wie zal het zeggen.

Eén voordeel: nu kan je lekker je energie weer in de poown stoppen *\o/*!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:04

@San: Haha mooi zo :)) Je kan ook Nuith even op hem loslaten, ze maakt echt gave plaatjes.

@Es: Je vader heeft wel een beetje gelijk eigenlijk. Stel je voor dat je Morris net verkocht zou hebben, dan had je je nu echt ellendig gevoeld zeg!

Ok, ik heb echt een heel leuk team van collega's hoor... MAAR SOMS :( !!! Vanmorgen belde iemand van een bedrijf of er vanavond nog iets te regelen viel voor hun personeelsuitje. Na veel zoeken, schippers bellen en roosters bekijken bleken wij geen schippers meer te kunnen regelen dus moest ik die klant helaas teleurstellen. Vervolgens blijkt die klant die ons dus eerst heeft gebeld, naar een ander bedrijf waar wij vaak mee samen werken te hebben gebeld die en heeft daar dezelfde vraag gesteld. Dus dat bedrijf (die tussenpersoon zeg maar) belt ons weer of we voor vanavond iets konden regelen. En mijn collega (die TEGENOVER mij zit) heeft toen de telefoon opgenomen en dus gezegd tegen die tussenpersoon dat er vast wel iets te regelen zou vallen. Ik ben al sinds vanmorgen !!09U!! bezig met uitzoeken voor vanavond om er uiteindelijk achter te komen dat het niet mogelijk is. En hij zegt nog geen 10min later tegen een tussenpersoon die voor dezelfde klant en dezelfde aanvraag belt dat het hoogstwaarschijnlijk wél te regelen valt! Gelukkig belde dat ene bedrijf die als tussenpersoon fungeerde terug over vanavond en heb ik meteen uitgelegd dat dus het niet kon omdat dat hun klant al persoonlijk contact met ons had opgenomen en ik een nee heb moeten verkopen. Hadden we bijna dubbel werk zitten doen, wat een oplettendheid weer zeg. Daar kan ik soms zo simpel van worden... |o

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 10:12

Even een vraagje tussendoor :o
Zijn er mooie gebieden om te fotograferen? ^^ Mijn hobby is fotografie, en ik heb zelf een spiegelreflex sinds kort. Dus het leukste is natuurlijk als ik m'n paardje in de omgeving leuk kan vast leggen :) (en misschien ook wel andere)
Vroeg ik me gewoon even af! :P