B_a_b_e schreef:was eigenlijk een grapje......
Oh hahaha ik schrok al, jij en ineens naar een 300gr grijpen?
Sorry, het is hier zo rustig dat ik zelf ook een beetje traag word
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Of Red. 

Sorry, lange schooldag gehad, ik kan niks serieus meer zeggen. 
Suus, ik vind die van jou toch wel de echte winnaar!
.
.
. Een vriendje van mij heeft een mooie spiegelreflexcamera en die gaat proberen om hem mooi op de foto te krijgen. Natuurlijk niet zo professioneel allemaal maar it will do, tot dat ik weer centjes heb voor Gera!

.
Maar Red eeuhm Storm moet natuurlijk ook nog wel mooi op de foto worden gezet he?
essiedepessie schreef:Hij had het idee dat ik er onder uit wilde, ik heb hem toen gezegd dat ik ging solliciteren bij de geheime dienst in amerika, want als je een bank om kan laten vallen om onder je koopcontract uit te komen dan heb je blijkbaar talent voor dat soort zaken.
!
.
!
Je kan ook Nuith even op hem loslaten, ze maakt echt gave plaatjes.
!!! Vanmorgen belde iemand van een bedrijf of er vanavond nog iets te regelen viel voor hun personeelsuitje. Na veel zoeken, schippers bellen en roosters bekijken bleken wij geen schippers meer te kunnen regelen dus moest ik die klant helaas teleurstellen. Vervolgens blijkt die klant die ons dus eerst heeft gebeld, naar een ander bedrijf waar wij vaak mee samen werken te hebben gebeld die en heeft daar dezelfde vraag gesteld. Dus dat bedrijf (die tussenpersoon zeg maar) belt ons weer of we voor vanavond iets konden regelen. En mijn collega (die TEGENOVER mij zit) heeft toen de telefoon opgenomen en dus gezegd tegen die tussenpersoon dat er vast wel iets te regelen zou vallen. Ik ben al sinds vanmorgen !!09U!! bezig met uitzoeken voor vanavond om er uiteindelijk achter te komen dat het niet mogelijk is. En hij zegt nog geen 10min later tegen een tussenpersoon die voor dezelfde klant en dezelfde aanvraag belt dat het hoogstwaarschijnlijk wél te regelen valt! Gelukkig belde dat ene bedrijf die als tussenpersoon fungeerde terug over vanavond en heb ik meteen uitgelegd dat dus het niet kon omdat dat hun klant al persoonlijk contact met ons had opgenomen en ik een nee heb moeten verkopen. Hadden we bijna dubbel werk zitten doen, wat een oplettendheid weer zeg. Daar kan ik soms zo simpel van worden...