, maargoed dat is a) natuurlijk een kwestie van smaak en b) vaak doet een mooi papiertje een hoop, naar mijn mening soms zelfs te veel. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maargoed dat is a) natuurlijk een kwestie van smaak en b) vaak doet een mooi papiertje een hoop, naar mijn mening soms zelfs te veel.
.
Sunrise_ schreef:92smartie92 schreef:Met jouw ging het echt zo goed met Pegasus, je ziet echt verbetering.
Wauw dat is echt zo cool om te horen...Voor mijn gevoel gaat het ook echt een stuk beter, maar om dan van verschillende mensen het ook nog eens te horen doet me echt wel goed
.
Hoe ze bij die jongen in de les liep met springcursus schoot ook niet op. 

.__Nathalie__ schreef:nee maar kreeg een pm dat ze het jammer vond dat ik dat niet gezegt had. dat ze m wilde verkopen maar m nu zelf houd. Maarja ik heb niks gezegt omdat ik niet wist dat het er op zat.
Het doosje waarin mijn hoofdstel verstuurd was waar deze in terug ging was vrij klein dus moest het hoofdstel beetje dubbel vouwen als het ware ik denk dat ie langs de rand gegaan is ofzo. Zou het anders ook niet weten.
Denk niet dat er verder wat is, koop nog een zadel bij der en singel. En wil eind van het jaar 2 paar laarzen bij haar laten aanmeten voor op concour. Donkerbruin voor dressuur en lichtbruin voor spring in crocodillen print leer.
maar voel me wel banketstaaf.
Nu ook maar even afwachten hoe het met zadel gaat aflopen.
Deze word terug gestuurd en dan ff afwachten of er een andere komt.

Ik zelf hou ook niet van zijn stem, maar de tekst vind ik mooi.
Maar ik verdien niet overdreven veel hoor. Voor het aantal uren zelf weinig
Maar moet ook wel zeggen dat als ik dat zadel gekocht heb het wel echt op is. Dan heb ik nog wat spaar geld over voor da etc maar grote aan kopen zoals laarzen zal ik eerst weer voor moeten sparen