Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nee hoor meestal is het wel droog en schijnt de zon. Ben je al vrij? Of niet naar school geweest? 
mAnDyXX schreef:Goeiemiddag
Wat een rot weer zeg. Straks heb ik les heerlijk met dit weer.![]()
Annemiek beterschap![]()
@Pauline wanneer ga je eigenlijk weg? Was het al deze week??
Toch straks thuis maar even die rainlegs opzoeken
Zondag gaat hij verhuizen.
Gelukkig heb je een cap op merk je er altijd veel minder van. hahaha.
Ik zou eerst tot 4 uur les hebben, maar die vrouw had geen zin meer ofzo, mochten we naar huis
En kom ik het eerste uur op school, de hele klas staat daar, komen ze vertellen dat we de eerste twee uur vrij zouden hebben *ZUCHT!*
Het weiland is bij ons nu echt een zwembad, valt gewoon niet meer te rijden!
hestejente schreef:Nee, het is geen geheim maar ik vind het een beetje apart dat jij ineens zo geïnteresseerd bent. Aanvankelijk zal ik met 'm de Soesterduinen in gaan, als hij wat meer conditie heeft ook richting Den Dolder/Beerschoten. Ooit, in de toekomst. Dus denk ik niet waar jij rijdt.
En ik de Soesterduinen nu nog wat te zwaar vind omdat hij nog niet op conditie is.
Shetjjee__x schreef:Balen met dit weer die vandaag 'moeten' rijden..
@Annemiek: Beterschap
AnnemiekvM schreef:hestejente schreef:Nee, het is geen geheim maar ik vind het een beetje apart dat jij ineens zo geïnteresseerd bent. Aanvankelijk zal ik met 'm de Soesterduinen in gaan, als hij wat meer conditie heeft ook richting Den Dolder/Beerschoten. Ooit, in de toekomst. Dus denk ik niet waar jij rijdt.
Hoezo apart?
De Soesterduinen zijn niet zo ver van mij vandaan. Ben er nog niet geweest omdat Tommie nog niet goed genoeg luistert buiten op het momentEn ik de Soesterduinen nu nog wat te zwaar vind omdat hij nog niet op conditie is.
Maar Kimberly (die staat nu ook bij ons op stal) rijdt daar regelmatig. En Andrea en Karin (Ida en Final) zijn er afgelopen weekend geweest. Je kan er zo fijn rijden.
We vinden wel de kaart/penning die je daar moet hebben duur, maar het bos eromheen is geweldig!! Voor 'ons eigen' bos hebben we ook al een penning, maar die geldt weer niet in de Soesterduinen en het bos ernaar toe/er omheen
Alleen lastig dat ze geen dagpenningen hebben. Ik kijk er nu al naar uit, al die heuveltjes zijn goed voor zijn kont
hestejente schreef:Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit gereden maar wel gewandeld en vorig jaar gegroomd en ik vind het er erg mooi. Waar rijd jij de duinen in dan?
Ik en de weg uitleggen