Dat ik daar op heb mogen rijden
Ik voel me vereerd! haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik voel me vereerd! haha
.
elk paard krijgt een gelpad op, weer eigen poetsspulle mee, die ik dus niet bij had haha. En had een groot paard, moeite met op te stappe
Hij gooide best hoog op geloof ik, opzich reed het wel lekker maar kon echt niet doorzitten, nog nooit zoiets onder mijn kont gevoelt, kreeg hem daardoor ook niet echt in galop, uiteindelijk wel, maar ff uitvissen hoor
dus voordat ik het een beetje doorhad, en de teugels mochten niet op spanning, hij liep beter als je ze wat losser had, Maar opzich goed les! Was om 10 over 8 alweer bij Eric
echt heerlijk!! En de mense waren wel oke, hoop wel dat ik een beetje mag afwissele, eleer je toch het meeste van. 1 vrouw reedt al een jaar op bob, en sommige andere wisselde steeds, dus maar net wat je fijn vind.
zie daar best tegenop, ben niet van plan daar volgende week te rijden, en via de telefoon is ook zoiets, dus mischien maar ff erheen een x

kun je gewoon op de wachtlijst voor vrijdag, en misschien is er wel gewoon plek ? 

en toen zat ik nog wel beetje en toen hop kop tussen zn poten en bokken maar... toen viel ik
en daarna ging die nog een x bokke gewoon dus ik zn met mn mooie roze zweep
en toen was ie gestopt
en toen op de wasplaats meneer beukte mij eeins met volle vaart kei hard tegen de zijkant! en dan plet ie je gewoon dus ik moest x tegen zn buik stampen want hij ging niet aan de kant...
daarna zweep erbij gehoudden want hij ging alweer springen op de wasplaatst... en toen wou die weer ineens kei hard beuken dus ik met de zweep en toen sloeg ie kei hard! was gelukkig optijd aan de kant
echt rotzak zo en we zeiden nog hij is ecdht lief geworden en doet goed zn best... lijtk net of die da hoort want elke x als je dat zegt doet ie zo...
dus nu strafkamp
))
iig alleen oude van 2e x ofzo...
die van vandaag waren niet waard om op film te zetten heb wel een paar andere!
dat is ook gezellig toch? (tenminste alshet goed gaat... )