tis hier oorlog dus heb nog niet gevraagt of mijn vader wil kijken..leuk joyce ik kan niet mee ik ben op wintersportdankje kell
Ik haat mijn paard met dressuur wedstrijd wordt zwaar knudde.Na mn les zei Mar: Succes zondag, je zal het nodig hebben.En bedankt Tas is weer even 1 jaar terug in de tijd gestapt *zucht*
nikje schreef:tis hier oorlog dus heb nog niet gevraagt of mijn vader wil kijken.. Maargoed, je heb je laarzen
zooooo die zijn ECHT mooi!!mijn les ging wel goed!:) Wodan was alleen woest toen er ineens een paard naast hem kwam hobbelen toen gaf die een trap!! haha
Haha ik heb vandaag nog heel ff gesprongen beetje geoefend Pff ik snap nog steeds niet waarom ik me heb opgegevenm vind t doodeng
moooie laarsen nik, haha nepii ging egt hard an :| frits ook maar nepal helemaal ik heb nie zo lekker gereden ik was best bang weet niet waarom
hihi Col ging op Natas, ging echt vet goed joh, wel af en toe beetje spastisch, maar ze reed dr echt goed! Leuk om te zien!
annika_s schreef:KellyLytsa schreef:Fijn Annika Je gaat zondag toch voor het eerst L2?jup hihi ben benieuwd...Zal wel goedgaan Hoelaat moest je ook alweer? Misschien zie ik je nog!
LaFunkyJazz schreef:hihi Col ging op Natas, ging echt vet goed joh, wel af en toe beetje spastisch, maar ze reed dr echt goed! Leuk om te zien!Ja, zag er leuk uit
zag er zeker goed uit! ik doe het haar echt niet na! ze bleef echt rustig ondanks dat natas af en toe echt moeilijk deed!