Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lala_Laura schreef:Desteney,
Je weet dat er een schift is waar je alles in moet zetten wat je gedaan heb. Die is inderdaad de afgelopen tijd niet ingevuld.
Maar heb je me zus gesproken dan of heb je het gehoord via iemand anders??
Misschien is het beter als we vaste dagen gaan afspreken??
.
denk dat het van de winter nog wel veel regent, en ik rij ook in me regenbroek dan blijf je lekker droog":) heb trouwens voor de winter een skibroek das ook heerlijk.
) heb voor de zekerheid maar even met de dierenarts gebeld, maar het is helemaal dicht dus hij zij dat ik maar effies moest afwachten hij eet wel gewoon en kom hem zo pakken. en mijn andere valkje (kees) had helemaal niks en geen vlekje bloed dus denk niet dat hij het gedaan heeft.
!
)
En arme jij met je wit-rode muur
Ko was braaf, en zelfs bij een regenbui liep hij braaf door, geen gekkigheid.. Heb nog geen uitslag van de bloedtest, morgen maar ff Raaphorst bellen of ze al wat weten
Lekker gerend door de bak, en ik maar meerennen haha... maar was wel leuk, hij werd er echt heet van
Mooi lopen en staart erop!! Beetje gek springen en een mooie draf!! Was leuk
Binar schreef:ahhh arme JohnieEn arme jij met je wit-rode muur
![]()
![]()
Les ging uiteraard niet door!
Toch ff lekker gereden en ook redelijk droog gehouden , wel buitje op t eind.
Heb zonder zadel gereden, wel met barebackpad, dat scheelde weer opzadeltijdKo was braaf, en zelfs bij een regenbui liep hij braaf door, geen gekkigheid.. Heb nog geen uitslag van de bloedtest, morgen maar ff Raaphorst bellen of ze al wat weten
Met Marley heb ik nog ff door de bak gewandeld en die was behoorlijk frisjesLekker gerend door de bak, en ik maar meerennen haha... maar was wel leuk, hij werd er echt heet van
Mooi lopen en staart erop!! Beetje gek springen en een mooie draf!! Was leuk

Ach na halve bak kan ik geen stap meer verzetten.
Sterkte