Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
? 

Astor schreef:Iemand die dinsdag foto's wilt maken?
Onze laatste foto's op de manege i think..
Manon_S schreef:1 Kiekeboe
2 Iris duwt 'm even de goede kant op
3 En zn schattige koppie
Pebbs schreef:morgen moet er iemand zijn met foto's voor melissaa !!!!
dat verdient ze !
Iriis_ schreef:Iriis_ schreef:Wow en site van die man..
Klinkt echt intressant.. Bij Veldstar doen ze daar inderdaad veel mee, dat zag ik laatst bij de les van Ingrid op Dominga![]()
Maar dat het zó belanrijk is wist is niet![]()
Ik ga het echt aan mijn moeder laten zien, want Valentino is echt super scheef.. En het is dus wel heeeeul belangrijk om hem recht te krijgen enzo..
Maar Roos heeft dat toch ook gehad? Daarom ben ik er nu toch nog wel meer bang voor. Het kan maar zo gebeuren..
jaa preciess! Ik vond het ook belangrijk! Heb het meteen opgeschreven hoe je dat kan doen!
Hee weet je, miss kan je die man vragen om te komen?! of dat jij naar hem toe gaat. want dan weet je hoe je precies moet rijden en dat je hem weer goed ze spieren laat gebruiken, in plaats van nu verkeerd door te gaan? Is wel handig toch?
![/quote]
Pebbs schreef:kan emma niet komen ?
of manon nog een keer ?
of misschien wil mel komen ? met jouw camera foto's maken ?

Sabinee__ schreef:Melissa; hoe laat rijd je morgen dan ?
Pebbs schreef:wie heeft die naam eigenlijk verzonnen
vind het meer een pony naam, maar vind het wel grappig
. Astor schreef:Pebbs schreef:morgen moet er iemand zijn met foto's voor melissaa !!!!
dat verdient ze !
thanks wijfie maar denk niet dat ik iemand kan regelen...
en anders vraag ik myra om foto's te maken
?
morgen dus Sabinee__ schreef:Wie woont er in stad en wilt toevallig morgen samen met mij van de manege terug naar huis fietsen?