paix schreef:Haha echt de voetbal sfeer/sweer heerst op school zeg heerlijk
Voetbal?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paix schreef:Haha echt de voetbal sfeer/sweer heerst op school zeg heerlijk

.. Maar nu ik rook lukt me dat niet meer

. Vooral als ik gestresst ben, dan wordt ik weer lekker ontspannen
.
. Je had een bepaalde tijd om te lopen en ik had in die tijd geloof ik 4 rondjes gelopen, dus ik had een 7 geloof ik... En ik had één meisje twee keer ingehaald en die zei gewoon dat ze 5 rondjes had gelopen
. Pfffff maak daar maar 2 van... Had ik nu ook maar gelogen, maar nee ik ben altijd goudeerlijk
. En het voelde gewoon goed... Ik had voor het eerst en helemaal eerlijk een voldoende voor de coopertest...
. En hij wordt volgens mijn mams eerste kerstdag uitgezonden (was net op het nieuws).
. Maar rennen tegen een groep jongens die je constand uitdagen hou je zoiezo veel langer vol!
.
.
. Nu zou het me echt niet meer lukken maar toen was ik nog fit! Tja slechte gewoontes verprutsen mij goede conditie!
. evdpanne schreef:Owwww en Sas wij mogen ook een traantje laten bij de laatste show van de lama's hoor, zij deden het zelf ook. En hij wordt volgens mijn mams eerste kerstdag uitgezonden (was net op het nieuws).
Ik zag hem alleen maar snotteren.
Als het goed is komt er ook (nóg) een dvd van
.
. Is juist heeel goed
.