Volgende week moet ik nog wel langs de ruitersport om mn peperdure singel op te halen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Gaat er toch niet om wie de schuldige is. Gaat er om dat er paarden ziek kunnen worden of zelfs overlijden. Vind het echt een verstandige keuze om niet te gaan. Maar dan meer vanuit oogpunt dat je op onze stal wellicht een hoop ellende bespaart![]()
Volgende week moet ik nog wel langs de ruitersport om mn peperdure singel op te halenDoe ik dan wel in mn 'normale' kleding.
Priszz schreef:Ik ga morgen weer op Steefje rijden, ik heb besloten dat ik niet meer moet aarzelen en gewoon BOEM, erop moet gaan..
Ik vind het goed!. Want als ie bij mij buiten zou gaan rennen, dan ben ik dus bang dat ik hem niet terug krijg, inplaats daar van zou ik gelijk moeten ingrijpen zeg maar, maar op een of andere manier lukt dat niet. Klinkt heel raar zeg maar.
AndreaB schreef:Goedemorgennnnn!!!
Gisteren heerlijk buitenritje met mn zus gemaakt! Was echt weer even leuk om samen met haar op pad te gaan en de paardjes waren ook nog eens superbraafHelaas een beetje k.u.t. afgesloten, want we werden ingesloten door 2 trekkers
Ennehhh... ja... daar houdt Kiki niet zo van
Eerst kwam van achteren een trekker aan en het lukte niet om die met goed fatsoen te laten passeren. En net op het moment dat we besluiten door te lopen naar de eerste de beste oprijlaan komt er vanaf de andere kant ook een aan rijden
Die PRECIES daar ging staan waar wij wilden proberen de trekker van achteren erlangs te laten
Gelukkig lukte het om de trekker die van voren kwam te passeren zonder extreme gekkigheid en konden we (na nog eens 1000 auto's te hebben laten passeren) een oprijlaan op om ook de trekker van achteren er langs te laten. Denk dat ik toch nog maar even wacht met beleren voor de wagen