stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 12:52

Gaat er toch niet om wie de schuldige is. Gaat er om dat er paarden ziek kunnen worden of zelfs overlijden. Vind het echt een verstandige keuze om niet te gaan. Maar dan meer vanuit oogpunt dat je op onze stal wellicht een hoop ellende bespaart :)

Volgende week moet ik nog wel langs de ruitersport om mn peperdure singel op te halen :x Doe ik dan wel in mn 'normale' kleding.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 12:54

AndreaB schreef:
Gaat er toch niet om wie de schuldige is. Gaat er om dat er paarden ziek kunnen worden of zelfs overlijden. Vind het echt een verstandige keuze om niet te gaan. Maar dan meer vanuit oogpunt dat je op onze stal wellicht een hoop ellende bespaart :)

Volgende week moet ik nog wel langs de ruitersport om mn peperdure singel op te halen :x Doe ik dan wel in mn 'normale' kleding.

precies, daarom volg ik de raad van de KNHS op.
Laten we hopen dat de verspreiding op deze manier stopt.
Meer kun je niet doen. (of allemaal 3 weken het erf niet af)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 12:57

Ik ga zo maar richting stal. Beginnetje maken aan die 3 stallen die ik vandaag moet mesten :')

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 14:53

Ik ga morgen weer op Steefje rijden, ik heb besloten dat ik niet meer moet aarzelen en gewoon BOEM, erop moet gaan. :).

Ik vind het goed! :). Want als ie bij mij buiten zou gaan rennen, dan ben ik dus bang dat ik hem niet terug krijg, inplaats daar van zou ik gelijk moeten ingrijpen zeg maar, maar op een of andere manier lukt dat niet. Klinkt heel raar zeg maar.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 14:57

Priszz schreef:
Ik ga morgen weer op Steefje rijden, ik heb besloten dat ik niet meer moet aarzelen en gewoon BOEM, erop moet gaan. :).

Ik vind het goed! :). Want als ie bij mij buiten zou gaan rennen, dan ben ik dus bang dat ik hem niet terug krijg, inplaats daar van zou ik gelijk moeten ingrijpen zeg maar, maar op een of andere manier lukt dat niet. Klinkt heel raar zeg maar.

snap ik wel, er zijn ook mensen die lopen er eerst een stuk naast totdat ze in 'veilige' omgeving zijn en stappen dan pas op
begin je toch ook zo

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 18:30

Was nog best lekker weer vandaag

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-12 19:36

Wervelwind was " heet". Vandaag

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-12 21:41

Dat kan natuurlijk ook nog, maar als AndreaB het zou willen doen, zij heeft ten eerste meer ervaring en waarschijnlijk 100% meer lef op dat gebied :).

Maar ik denk dat ik voorlopig toch nog wel wacht met wedstrijden starten tot de rhino enzo over is, en natuurlijk moeten de pony & ik nog hard trainen te beginnen met morgen :).

Vandaag eefje lekker laten vrij springen, die leek zich aardig te vermaken :). ze sprong hoger dan dat de hindernis stond, misschien de volgende keer een stapje hoger gaan :).

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 09:07

Goedemorgennnnn!!!

Gisteren heerlijk buitenritje met mn zus gemaakt! Was echt weer even leuk om samen met haar op pad te gaan en de paardjes waren ook nog eens superbraaf :D Helaas een beetje k.u.t. afgesloten, want we werden ingesloten door 2 trekkers := Ennehhh... ja... daar houdt Kiki niet zo van O:) Eerst kwam van achteren een trekker aan en het lukte niet om die met goed fatsoen te laten passeren. En net op het moment dat we besluiten door te lopen naar de eerste de beste oprijlaan komt er vanaf de andere kant ook een aan rijden 8)7 Die PRECIES daar ging staan waar wij wilden proberen de trekker van achteren erlangs te laten :') Gelukkig lukte het om de trekker die van voren kwam te passeren zonder extreme gekkigheid en konden we (na nog eens 1000 auto's te hebben laten passeren) een oprijlaan op om ook de trekker van achteren er langs te laten. Denk dat ik toch nog maar even wacht met beleren voor de wagen O:)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 09:09

WW vind Kiki trouwens lief <3 Ze stonden naast elkaar in de paddock en Kick is zo hengstig als maar zijn kan :P Stonden ze gezellig over het draad heen met elkaar te friemelen :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 09:10

AndreaB schreef:
Goedemorgennnnn!!!

Gisteren heerlijk buitenritje met mn zus gemaakt! Was echt weer even leuk om samen met haar op pad te gaan en de paardjes waren ook nog eens superbraaf :D Helaas een beetje k.u.t. afgesloten, want we werden ingesloten door 2 trekkers := Ennehhh... ja... daar houdt Kiki niet zo van O:) Eerst kwam van achteren een trekker aan en het lukte niet om die met goed fatsoen te laten passeren. En net op het moment dat we besluiten door te lopen naar de eerste de beste oprijlaan komt er vanaf de andere kant ook een aan rijden 8)7 Die PRECIES daar ging staan waar wij wilden proberen de trekker van achteren erlangs te laten :') Gelukkig lukte het om de trekker die van voren kwam te passeren zonder extreme gekkigheid en konden we (na nog eens 1000 auto's te hebben laten passeren) een oprijlaan op om ook de trekker van achteren er langs te laten. Denk dat ik toch nog maar even wacht met beleren voor de wagen O:)

Maar het is goed afgelopen. Dus das ook weer winst

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 09:12

AndreaB schreef:
WW vind Kiki trouwens lief <3 Ze stonden naast elkaar in de paddock en Kick is zo hengstig als maar zijn kan :P Stonden ze gezellig over het draad heen met elkaar te friemelen :D

Wist niet dat ww lief kon doen hahahaha
Mischien dat hij daarom zo super liep gisteren

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 12:45

hihi je mag hem nog wel even laten snuffelen als hij dan beter zn best doet hoor :P haha

Heb gisteren een leuke reactie gekregen op mijn advertentie voor een bijrijdster en voor de verandering heb ik eens terug gemaild met de vraag om eens kennis te maken :o Had net gisteren aan mn zus gevraagd of zij het anders niet leuk zou vinden om 1x per week met knollie te gaan lessen :')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 18:21

Leuk

Ik had vanmiddag weer les.. Ging zoooo lekker!!!!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-12 20:17

Olympia schreef:
Leuk

Ik had vanmiddag weer les.. Ging zoooo lekker!!!!

O mooi,genieten is het dan hè? Gaan je laarzen al lekkerder zitten?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:09

Ze komt morgen al langs :oo :oo

Weet niet of het zo'n briljante keus was om vanavond knollie dr manen te knippen :P Maakt ze gelijk een slechte indruk mee :+ hahaha Het zit weer springpaarden-achtig-kort :=

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:09

Fijn dat je les weer lekker ging! :) Heb je nog proefje geoefend??

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:14

Laarzen zitten al fijner :j

Heb vele de gebroken lijn geoefend.. :D Maar geen heel proefje geoefend.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:16

AndreaB schreef:
Ze komt morgen al langs :oo :oo

Weet niet of het zo'n briljante keus was om vanavond knollie dr manen te knippen :P Maakt ze gelijk een slechte indruk mee :+ hahaha Het zit weer springpaarden-achtig-kort :=

Ja waar was je vanmiddag >;)

Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je op stal?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:19

Ik was een half weekendje bij mn zus :) Gisteren met dr mee gegaan, lekker filmavondje gehouden en vandaag de stad in geweest om te shoppen. Beetje jammer van alle sombere collecties. Zat niks van mijn smaak tussen :n

Heb om half 8 met haar afgesproken, maar twijfel erover of ik niet toch vraag of ze er misschien om 6 uur kan zijn :o Zag op mn rooster namelijk dat ik half 4 al uit ben, dus als ik dan in een keer door ga ben ik ook alle lessen voor en is het nog licht.
Maar aan de andere kant... de volgende dag hoef ik toch niet vroeg mn bed uit, dus dan maakt het niet zo uit als ik iets later thuis ben.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:21

Dat is ook zo.. Maar eerder is wel gezelliger voor mij O:)

Miste je al vanmiddag

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:26

hihi heb haar toch maar even een mailtje gestuurd of ze misschien om 6 uur al kan. Avondje bankhangen vind ik ook wel fijn :) En dan hebben we in ieder geval geen 'last' van de menners. Als ze al stuiterend de bak doorgaat maak ze ook niet echt een goede indruk :=

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:32

Nee dat is waar :j

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:34

He jammer! Ze zit tot laat op school, dus veel eerder gaat t hem niet worden. Ze gaat wel proberen er zo vroeg mogelijk te zijn, dus dat is wel fijn :) Mn rooster loopt morgen tot half 4 (en wellicht dat we iets eerder weg mogen O:) ), dus half 5 kan ik al op stal zijn. Beetje zonde van de tijd om dan nog zo lang te moeten wachten. Had ik beter morgen kunnen quality-timen met knollie :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:35

Ja, maar wat ga je nu doen dan?