Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

casjuh

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:29

Joki schreef:
Iemand morgen om half 5 op W? Ik ben nog steeds nummerloos; heb nu al die instanties afgebeld en misschien morgenochtend

ikke!!veyton en pascal moeten om kwart voor 5 bij jurgen zijn *de tandarts* Lachen
En morgenochtend ben ik er ook (heul vroeg! al om half 8 :| )
oh ja! en vrijdag komt er een koper kijken naar pascal en zondag waarschijnlijk ook. Spannend hoor zoiets Scheve mond
Laatst bijgewerkt door casjuh op 02-10-06 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:30

Heb trouwens redelijk gereden net. Moet wel wennen aan dit weer en dan in een buitenbak rijden. Was koud en er stond erg veel wind! (De bak ligt in een 'open veld', allemaal boerenland eromheen, dus erg veel wind!) Yen is dan erg frisjes, maar het ging wel goed. En we hebben het bijna helemaal droog gehouden. We waren aan het uitstappen en Yen liep naar het hek (dat betekend dus dat ze geen zin meer heeft Haha!) en toen begon het opeens keihard te regenen. Ik sprong eraf en toen renden we naar stal Tong uitsteken

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:34

@ Zietje
Citaat:
anybody here met wat ervaring?

Ik niet, maar op Wennekers is als het goed is Bianca Koevoets, zeer ervaren met vrijheidsdressuur en bitloos rijden. Zie haar site www.thenaturalhorse.nl.
Haar paard heet Solo, een schimmel, misschien ken je haar?

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:36

ladyjoy schreef:
Jaaa, dat was bij ons ook de bedoeling! Wij wachten al 1.5 maand (nu is BIJNA alles klaar), maar de stucadoor is nog steeds niet langs geweest dus kunnen we ook niet verder met schilderen! En wij maar bellen en bellen. Eigen Haard heeft ons ook zo'n beetje toegezegd dat we de huur terug zouden krijgen en de huur van afgelopen maand niet hoefden te betalen. Afgelopen vrijdag is er iemand langs geweest en die vond dat we er best konden wonen. Dus we krijgen niks terug en moeten 'ff' 840 euro betalen voor afgelopen maand en aankomende maand. Nou niet dus. We hebben 420 gestordt (voor 1 maand), maar 820 hebben we niet dus dat gaat ook niet door. Vandaag contact opgenomen met Huurteam de Baarsjes, om te kijken hoe zij ons kunnen helpen.

Boos! ...tegen mij zeiden ze toen ook doodleuk dat ik maar moest wachten totdat hun de zaakjes weer op orde hadden,ik had de mazzel dat het voor een levensgevaarlijke situatie zorgde(Als je de deur opendeed liep je zo tegen de bedrading op... Clown ).Dat ze komen kijken en zeggen dat je zo best kunt wonen is geen vreemde reactie,ze hoeven er zelf tenslotte niet in te wonen dus het zal ze verder een zorg zijn.Heb je aan hem gevraagd of hij zelf zo zou willen wonen?? Hamer
Ik zou als ik jou was idd even contact opnemen met het huurteam en als je toevallig een rechtsbijstand verzekering hebt zou ik daar ook eens even contact mee opnemen.Misschien kunnen zij ook wat voor je doen,advocaten vinden ze vaak niet fijn Lips are sealed Nerd Lijst
Ik zou het er zeker niet bij laten zitten,ze denken echt dat ze alles kunnen maken.Tanden erin meid...laat ze maar opsoutuh Whoosh!
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 02-10-06 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:37

casjuh schreef:
Op de valreep hoorde ik heel hard "Casjee!!!" dus ik keek helemaal perplex om me heen, want niemand roept me eigenlijk zo behalve mensen van de manege.... Maar het waren Pien en Linda Lachen Vond het leuk om jullie eindelijk een keertje gezien te hebben!!! Vond het wel jammer dat jullie geen likje van veytons appelmoes wilde hebben.........
Pien, ga je de 21ste nog mee met mendi???? ik ben trouwens ook gewoon van plan om alleen maar te gaan stappen aangezien dat hun eerste keer bos wordt (ofmisschien 2e keer, Knipoog ).

Haha, dat was een leuke ontmoeting, ja! Haha! jij keek echt verdwaasd om je heen, even zoeken waar het geroep vandaan kwam Knipoog We hadden jou allang gespot bij de snoepautomaat in de kantine (in het halletje dan). Was je nou vanmiddag samen met een ander meisje?
En die appelmoes van Veyton zag er nou niet bepaald lekker uit Misselijk (beetje overdreven smiley..).
En de 21e: ja, als jij ook blijft stappen dan ga ik heel graag mee! Dan kunnen we nog even uitgebreid verder kletsen Haha!
Dan moeten we maar even een stap- en een draf/galop-groepje maken.
En ik hoop dat Lav een IJsje kan lenen die dag Ja

Vanavond ook nog Schim ontmoet! Ik had haar echt totaal anders in mijn hoofd, stom he!? Maar leuk om daar nou ook eens een gezicht bij te hebben Knipoog

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:37

Op wennekers is ook een shetje dat heel veel vrijheidsdressuur kan.

Casjuh ik ga proberen naar je te zwaaien Knipoog

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:41

Mensen,ik gaat naar bed...kon ik eindelijk eens ongestoord CSI kijken...heb ik verdorie een deel gemist omdat ik slaap ben gevallen op de bank Boos! .
Ik ben Gaaaap .
Trusten iedereen voor straks Doei!

alano

Mendi schreef:
casjuh schreef:
Op de valreep hoorde ik heel hard "Casjee!!!" dus ik keek helemaal perplex om me heen, want niemand roept me eigenlijk zo behalve mensen van de manege.... Maar het waren Pien en Linda Lachen Vond het leuk om jullie eindelijk een keertje gezien te hebben!!! Vond het wel jammer dat jullie geen likje van veytons appelmoes wilde hebben.........
Pien, ga je de 21ste nog mee met mendi???? ik ben trouwens ook gewoon van plan om alleen maar te gaan stappen aangezien dat hun eerste keer bos wordt (ofmisschien 2e keer, Knipoog ).

Haha, dat was een leuke ontmoeting, ja! Haha! jij keek echt verdwaasd om je heen, even zoeken waar het geroep vandaan kwam Knipoog We hadden jou allang gespot bij de snoepautomaat in de kantine (in het halletje dan). Was je nou vanmiddag samen met een ander meisje?
En die appelmoes van Veyton zag er nou niet bepaald lekker uit Misselijk (beetje overdreven smiley..).
En de 21e: ja, als jij ook blijft stappen dan ga ik heel graag mee! Dan kunnen we nog even uitgebreid verder kletsen Haha!
Dan moeten we maar even een stap- en een draf/galop-groepje maken.
En ik hoop dat Lav een IJsje kan lenen die dag Ja

Vanavond ook nog Schim ontmoet! Ik had haar echt totaal anders in mijn hoofd, stom he!? Maar leuk om daar nou ook eens een gezicht bij te hebben Knipoog

ik had me schimm ook totaal anders voorgesteld....wel grappig dat je nu ook een beetje weet met wie je aan het praten bent Haha!

Mendi

Bonte schreef:
Mendi al ingeburgerd????

Ah joh, Mendi is echt een beetje de weg kwijt Ach gut Ze is heel nerveus in haar box, moet constant alles zien wat er buiten gebeurt. Verder is ze nagekeken door Jurgen en daar kletterde ze ook al lekker door de behandelruimte heen en weer (Wel goedgekeurd gelukkig Knipoog )
Toen ben ik maar wat gaan rijden en ze liep constant heel hard te hinniken.. Schaamde me rot Bloos Maar dan hinnikt er ergens een ander paard en doet zij vrolijk mee!
Ze vond Ralph van Sabje wel erg leuk, ze hebben zelfs even geneusd en dat ging goed!!
Ik hoop dat ze snel haar draai kan vinden, dat moet gewoon even tijd hebben Knipoog

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:43

Tinky12 schreef:
Boos! ...tegen mij zeiden ze toen ook doodleuk dat ik maar moest wachten totdat hun de zaakjes weer op orde hadden,ik had de mazzel dat het voor een levensgevaarlijke situatie zorgde(Als je de deur opendeed liep je zo tegen de bedrading op... Clown ).Dat ze komen kijken en zeggen dat je zo best kunt wonen is geen vreemde reactie,ze hoeven er zelf tenslotte niet in te wonen dus het zal ze verder een zorg zijn.Heb je aan hem gevraagd of hij zelf zo zou willen wonen?? Hamer
Ik zou als ik jou was idd even contact opnemen met het huurteam en als je toevallig een rechtsbijstand verzekering hebt zou ik daar ook eens even contact mee opnemen.Misschien kunnen zij ook wat voor je doen,advocaten vinden ze vaak niet fijn Lips are sealed Nerd Lijst
Ik zou het er zeker niet bij laten zitten,ze denken echt dat ze alles kunnen maken.Tanden erin meid...laat ze maar opsoutuh Whoosh!

Ja, bij jou was het nog gevaarlijk, bij ons niet. Maar ja hoe kan je nou in een huis wonen als je er geen meubels kan neerzetten omdat er 1 geen laminaat gelegd kan worden omdat er 2 niet geschilderd kan worden en omdat er 3 nml niet geschilderd kan worden doordat zij de muur maar niet komen doen. Grrr en daarvoor hadden we geeneens een aanrecht, een halve wc, geen warm water en een kapotte douche. Hoe wil je dan dat we daar gaan wonen?!?! Helaas heb ik dat niet aan die man kunnen vragen want ik zat op mijn stage. M'n vriend heeft die man ontvangen. Hij zei trouwens ook dat we nu niet opeens 840 euro hebben en dat we niet betalen omdat er ons iets anders is gezegd. Toen ging die man dreigen met het incassobureau en een deurwaarder Dromen
Daarom hebben we vandaag maar het huurteam ingeschakeld, zij gingen de situatie bekijken (die we hebben uitgelegd) en dan bellen ze ons morgen terug.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:48

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:53

LJ ik zou als ik jou was een briefje sturen met de mededeling dat je de huur opschort totdat zij hun verplichtingen nakomen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:56

Een briefje? Tong uitsteken Ik heb al een hele uitgebreide, nette brief geschreven vorige maand. En daarop is die man langs gekomen en heeft hij besloten dat we gewoon moeten betalen! Hij denkt dat we rijk zijn en even 840 euro kunnen betalen voor een huis waar je nog niet eens kan wonen!! Word je toch heel boos van! Andere brieven schrijven had ook echt geen zin volgens hem. Nou dan maar het huurteam ingeschakeld Tong uitsteken

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 20:56

Gaan jullie nog iets leuks doen voor Dierendag?
Behalve Pluut feliciteren natuurlijk Go jij! Go jij!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:08

mustang123 schreef:
@ Zietje
Ik niet, maar op Wennekers is als het goed is Bianca Koevoets, zeer ervaren met vrijheidsdressuur en bitloos rijden. Zie haar site www.thenaturalhorse.nl.
Haar paard heet Solo, een schimmel, misschien ken je haar?

Wat grappig, daarmee heb ik van de week even over het pad gereden... Solo en Solon, er komisch Lachen

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:13

Rytir schreef:
Haihai allemaal, heb even n vraagje; kennen jullie nog een adresje om je deken te laten wassen? Ik was mijn deken helemaal vergeten mee te geven van de zomer en nu denk ik; oepsie...

Ruiterzolder in Ouderkerk en er is er nog een, maar daar ben ik even de naam van kwijt.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:14

hallo iedereen Doei!

Ralph was wel erg weg van Mendi, hij was zelfs in de longeerkraal zich aan het uitsloven voor d'r Haha!
Maar dan hinneken heeft ralph de eerste paar dagen ook gedaan, vooral toen ik hem van z'n landje afhaalden of dat hij in de spuitplaats stond.
Maar dat gaat vanzelf wel over.

Ik had inderdaad mij Schimm een heel ander persoon ingedachte, maar nu heb ik bijna iedereen gezien.

Joki ze mogen je toch niet zonder nummer laten zitten. Ik heb zelf ook niet een nieuw toestel met bluetooth en op zich werkt die van mij erg simpel, maar dat hangt een beetje van het toestel af.
Heb er ook zo'n headset bij zitten voor in de auto.

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:16

Aan dierendag doe ik nooit zoveel, heb hier thuis ook nog 4 ratten, 2 woestijnratjes, 2 volgels, 2 konijnen en een hond zitten. Gaat zoveel geld kosten dan en ze worden al zoveel verwend. Tong uitsteken
Heb wel van mijn moeder voor Ralph zo'n himalayaliksteen gehad en die vond hem erg lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:33

Good Evening everybody Doei!
Hihi ik heb vanavond even op het nieuwe paard van Patty mogen rijden! Haha! Leuk ding zeg!! jeetje Ja
Aan dierendag doe ik ook niets hoor.. ben al vaak genoeg lief voor de beestjes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:36

LJ: Ga je zondag nog mee met de ijslander-rit? Laat even weten, dan kan ik je de tijden enz door pb-en Ja

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:38

dat heeft idd tijd nodig pien!
Waarom heb je haar (opnieuw) laten keuren? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:40

"Welkomst keuring" Van Wennekers.. Alle nieuwe paarden die aankomen moeten even gecheckt worden door Jurgen. Om besmettelijke ziektes enzo uit te sluiten Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:40

Lavandula schreef:
LJ: Ga je zondag nog mee met de ijslander-rit? Laat even weten, dan kan ik je de tijden enz door pb-en Ja

Zondag? Was toch de 21ste? OOOOOH IJSLANDER rit Tong uitsteken hahaha jeetje
Dan heb ik vervoer nodig !! Ik wil wel (natuurlijk Tong uitsteken)

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:42

Lavandula schreef:
"Welkomst keuring" Van Wennekers.. Alle nieuwe paarden die aankomen moeten even gecheckt worden door Jurgen. Om besmettelijke ziektes enzo uit te sluiten Lachen

Is dat dan gratis????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 21:44

Bonte schreef:
Is dat dan gratis????

Ja Ja , maar is ook maar een hele korte keuring hoor.. even kjken naar de inentingen, keel/klieren en geluisterd naar het hart, toen was ie alweer klaar