Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
annika_s schreef:is het niet 27 en 28 ? 29 is op zondag namelijk
tisje schreef:grrr mn ene halster is gejat
is mn andere in 10 stukjes gesneden...
erg triest..

)
Maaruh iets buiten de manege is wel beter voor foto's! 
, maar anniek moeten we nou bij de kinderen of de volwassenen?
ben zo happy!! Volgens hun ga ik het allemaal makkelijk halen dit jaar en dat is toch wel fijn te horen na hoe mijn laatste twee jaar op school waren :S Ik ga mss mee doen aan de wedstrijd moet nog ff kijken
KellyLytsa schreef:Ik doe ook mee aan de dressuurwedstrijd, maar anniek moeten we nou bij de kinderen of de volwassenen?
Volgens Patries bij de volwassenen toch xD?
echt belachelijk dat die bussen zomaar mogen staken. al zou er sochtends en savonds maar 1 bus rijden is iedereen al geholpen... KellyLytsa schreef:Ik doe ook mee aan de dressuurwedstrijd, maar anniek moeten we nou bij de kinderen of de volwassenen?
LaFunkyJazz schreef:Eh het lijkt me dat jullie bij de -18 horen, ik zou het een beetje raar vinden als het anders was, dan kan je net zo goed de volwassenen wedstrijd afschaffen!
@ Tis, echt balen joh!
Ga je btw mee naar NieuwVennep in 6 juli? Je moet wel voor eigen vervoer zorgen
LaFunkyJazz schreef:Ik had je post niet gezien Steffi, ik was aan het typen toen jij je reactie plaatste, mijn reactie was op Focussed
ik dacht misschien begrijp je het verkeerd. LaFunkyJazz schreef:Ik had je post niet gezien Steffi, ik was aan het typen toen jij je reactie plaatste, mijn reactie was op Focussed
(mm. Focussed van Schaik, klinkt erg... sexy)
. (Nav een heel lang verhaal )