Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Hij had er opzich wel zin in geloof ik, moest hem af en toe gewoon inhouden
Maar hij heeft zich verder prima gedragen. Ik reed voorop, zodat Lune dat niet hoefde en dat ging wel redelijk. Al schrikt ze wel zo nu en dan even.... 

Hopelijk ging het niet TE makkelijk
. Vandaag was het wel weer gezellig met hem... Satish (andere collega die mij leuk vind maar ik hem niet) ging mij uitnodigen om mee te gaan kijken bij zijn huis (pas gekocht), Nila en Tom gingen ook mee... Maar ja ik zou lunchen met Rajan dus ging ik hem maar ff vragen... Hij wilde ook wel mee... Dus ben ik gezellig samen met Rajan in de auto gestapt op weg naar het huis van Satish... Na een grote omweg (weg was opgebroken
) waren we er dan eindelijk... Maar ja ben je er net gaat de telefoon van Rajan af.... Het CBP, de reparateur van de printers was er... Dus we konden weer terug
. Heb ik als nog het huis van Satish niet gezien
. Maar het was wel gezellig bij Rajan in zijn auto... Hij heeft dr alleen een beetje een te goed geluidssysteem inzitten... Ik was echt bijna doof!!
Arme Es, gelukkig was het vandaag wel gezellig 
)
)
)
. Dus wees gerust (tenzij je ze leuk vind) je zit niet op het paard waar ik op indeel
.
(Daar zouden ze mij uiteraard blij mee maken)

Xandra lijkt me ook wel eens leuk!
Horsefreak schreef:Alsof ik dat over 6 jaar nog weet
evdpanne schreef:Maar nu ben ik best een beetje zielig... Me gezellige stagebegeleider is weg, Rajan is weg en Wandana heeft longontsteking dus die zie ik voorlopig ook niet.... Dus ja komende weken worden heel erg saai!!!
. Moet er natuurlijk wel iemand online zijn

.
. Maar soms is het ook wel eng als alles trilt... Ik werd dr ook een keer wakker van... Leek wel alsof de flat aan het instorten was ofzo... Dat was zo'n harde klap en alles trilde... Maar toen zag ik de flitsen
.