fallenangel3 schreef:Hij had haar vorige keer op Rox gezet. Dus dan ga ik ervan uit dat hij toch denkt dat ze het kan!
Dat is meer omdat Rox bijna niet gekozen werd en Nicky wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Hij had haar vorige keer op Rox gezet. Dus dan ga ik ervan uit dat hij toch denkt dat ze het kan!
Iriis_ schreef:Jeeetje minaaa, wat gaat geld snel op!
Het geld dat ik in 3 maanden heb gespaard is binnen 2 dagen alweer op!![]()
![]()
Maarjaa moet toch echt zomer kleren kopen

fallenangel3 schreef:Jij koopt dure broeken... ik ga meestal toch echt niet hoger dan 40 euro! (dat vind ik al belachelijk veel) haha... zeker voor een gymbroek!. Wat voor gymbroek heb je dan?
Dat is altijd duur
Kirsten_D schreef:Iriis_ schreef:Jeeetje minaaa, wat gaat geld snel op!
Het geld dat ik in 3 maanden heb gespaard is binnen 2 dagen alweer op!![]()
![]()
Maarjaa moet toch echt zomer kleren kopen
Whahaa, dat ken ik..
WAar heb je het idd allemaal aan uitgegeven dan?
Ik kom btw niet zondag..
Ik hoest nogal de laatste paar dagen en het is niet zo slim om dan te gaan springen. Ik heb vandaag ook niet gereden..
Heeft er iemand eigenlijk zin om zich een beetje op mijn profiel uit te leven? (A)
Mwhaha die wil ook graag op Nick
Ik zal van het weekend wel even wat tekstjes schrijven en naar je toe sturen..
Lisette en Melanie.. dat zijn er al twee.. Kirsten_D schreef:Ik kom btw niet zondag..
Ik hoest nogal de laatste paar dagen en het is niet zo slim om dan te gaan springen. Ik heb vandaag ook niet gereden..
Heeft er iemand eigenlijk zin om zich een beetje op mijn profiel uit te leven? (A)
fallenangel3 schreef:Kirsten_D schreef:Ik kom btw niet zondag..
Ik zeg paardrijden echt nooit af, ziek of niet ziek! Ik heb zelfs een dag nadat ik hechtingen heb gekregen gereden. Die hechtingen zaten onder mijn bh band, kan dus eigenlijk ook geen bh aan

fallenangel3 schreef:Kirsten_D schreef:Ik kom btw niet zondag..
Ik zeg paardrijden echt nooit af, ziek of niet ziek! Ik heb zelfs een dag nadat ik hechtingen heb gekregen gereden. Die hechtingen zaten onder mijn bh band, kan dus eigenlijk ook geen bh aan
Dat lijkt me toch niet echt lekker rijden!
Zonder BH
Niet dat ik grote tieten heb, maar tog
Dan al lijkt het me niet lekker
Kirsten_D schreef:Ik meestal ook niet, alleen ik hoest nu echt tot het kokhalsen toe en eigenlijk al 4 dagen amper geslapen.. Ik heb woensdag wel gewoon gereden..
En nog fanatiek plannen voor het weekend?
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Hey Mel, ik vind het niet zo gek dat je op Dunja zit. Ik bedoel je hebt het ook aan Marjon gevraagd. Als ik je in had moeten delen had ik je ook op Dunja gezet.
Als jij echt had laten merken dat je op Nick wou had er een grotere kans geweest dat je erop had gezeten...
Maar ja, je gaat het vast super doen op Dunja zondag!
Nee dat is niet zoo![]()
Frans ken haar nauwelijks, en de mensen die hij kent, en waarvan hij weet dat ze het goed doen (nouwjaa ik weet niet waar hij precies naar kijkt) maar iig de mensen die hij kent maken kans, de rest nauwelijks
Dat is een ebetje wat ik bedoel
fallenangel3 schreef:Hey Mel, ik vind het niet zo gek dat je op Dunja zit. Ik bedoel je hebt het ook aan Marjon gevraagd. Als ik je in had moeten delen had ik je ook op Dunja gezet.
Als jij echt had laten merken dat je op Nick wou had er een grotere kans geweest dat je erop had gezeten...
Maar ja, je gaat het vast super doen op Dunja zondag!
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Hij had haar vorige keer op Rox gezet. Dus dan ga ik ervan uit dat hij toch denkt dat ze het kan!
Dat is meer omdat Rox bijna niet gekozen werd en Nicky wel
Kirsten_D schreef:Ik weet het niet met wel kennen en niet. Het is wel zo dat als je bij hem in de les springt, je vaak een vast paard hebt waar je dan ook vaak op de wedstrijden wordt ingedeeld..
Mensen die van daarbuiten komen, hebben vaak wat 'minder' keus..
He maar mense ik ga jullie laten..
Iedereen die zondag moeten rijden: Alvast sterkte!!(als ik die niet meer spreek..)

) 
Iriis_ schreef:Even voor Elja! Wat spring jij super goed met As ! Comoplimentje waard!
Hoe dat zo in ene? 

Elja schreef:Iriis_ schreef:Even voor Elja! Wat spring jij super goed met As ! Comoplimentje waard!
Ooh thnx.Hoe dat zo in ene?
Maar k heb ook zin in zondag.
Nou nog kijken wat Astor ervan denkt.