marjoleinft schreef:of je moet alleen gaan heb je ook gen spanning van andere paarden wand als ik met ginger een groter groepje ga grijden word ze nerveus en zenuwachtig
Waarom wil je dan in een carousselgroepje meedoen.
Tsss
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

marjoleinft schreef:of je moet alleen gaan heb je ook gen spanning van andere paarden wand als ik met ginger een groter groepje ga grijden word ze nerveus en zenuwachtig
nog 80
Hackie schreef:xan schreef:
Het heeft niets te maken met andere paarden die niets doen, want Mary is ook nergens bang voor.
Ik moet gewoon met een groter groepje gaan rijden, een man of 5-6 dan voelt zij zich veiliger (denk ik). Maar bedankt voor het aanbod.

[/quote]
dat is echt grappig
? Hackie schreef:
Hackie schreef:
meelen schreef:marjoleinft schreef:of je moet alleen gaan heb je ook gen spanning van andere paarden wand als ik met ginger een groter groepje ga grijden word ze nerveus en zenuwachtig
Waarom wil je dan in een carousselgroepje meedoen.
Tsss

Hackie schreef:
meelen schreef:Hackie schreef:
Die ken ik niet, maar ik moet zeggen.......ziet er goed uit voor haar leeftijd (69)
![]()

[/quote]
[/quote]
. 
LIQUITA schreef:Het getalletje achter de namen betekend hoeveel vrienden degene op Hyves heeft![]()
.
xan schreef:YES ik ben een echte bokker !![]()
Ik ben er vanmorgen op de leeghwaterweg AFGEBOKT![]()
Lekker buitenritje in de regen, Xan was al een beetje onrustig, wilde bij de amerikaanse molen al omkeren, vond het heien onderweg ook al eng. En dan ook nog zo'n K U T brommertje dan heeeeeel veel lawaai maakt ! Dat was teveel van het goede.
Tytje en ik waren lekker aan het draven totdat dus dat brommertje langskwam, en Xan geeft een enorme bok, en ik zeil over haar heen, houdt wel mijn teugels vast, en gil tegen Xan dat ze moet stoppen. En dat doet die schat dan ook. En Tytje zullen jullie denken ???? Die had niets door en draafde lekker verder !!! Ja daar heb je wat aan![]()
![]()
(geintje)
Afijn ik er weer op en toen dacht die fries, nu moet ik zo snel mogelijk naar stal.
Dus eerst in een flinke draf toen een galopje ertegenaan, en toen dacht ik STOP.
Omtrekken die handel.
Ik weet nu in ieder geval dat ik ook zonder beugels behoorlijk goed kan rijden, en dat een bokteugel totaal geen zin heeft bij een onverwachtse uithaal !!![]()
En toen er maar naast lopend (op advies van Carola) naar huis gestapt.![]()
Ik heb een flinke schaafplek op mijn knie, mijn broek is kapot en mijn laarzen een beetje beschadigd, verder niets. Dus we kunnen er gewoon om lachen.
Maar wie o wie gaat er zondag weer met mij mee !! ???![]()
Ik wil namelijk wel weer langs die plek, en dan gewoon in stap, want het is ook nog eens dezelfde plek als waar Xan vorige week zondag ook al zo gek deed.
xan schreef:Shenavallie schreef:@Allemaal: Nou, de taart is in aantocht hoor! Maisie was als warme was in Linda's handen! Tamara en ik stonden echt met open mond te kijken![]()
Maar, ik heb er zeker lering uit getrokken: Ik moet nog hard werken aan mijn houding (dat wist ik al, maar is nu nog eens bevestigd)
Wel leuk dat het zo goed is gegaan.
Ga je nu zelf ook dit doen ??? Lijkt me wel leuk, kan je toch al "werken" met je paardje.
Shenavallie schreef:xan schreef:YES ik ben een echte bokker !![]()
Ik ben er vanmorgen op de leeghwaterweg AFGEBOKT![]()
Lekker buitenritje in de regen, Xan was al een beetje onrustig, wilde bij de amerikaanse molen al omkeren, vond het heien onderweg ook al eng. En dan ook nog zo'n K U T brommertje dan heeeeeel veel lawaai maakt ! Dat was teveel van het goede.
Tytje en ik waren lekker aan het draven totdat dus dat brommertje langskwam, en Xan geeft een enorme bok, en ik zeil over haar heen, houdt wel mijn teugels vast, en gil tegen Xan dat ze moet stoppen. En dat doet die schat dan ook. En Tytje zullen jullie denken ???? Die had niets door en draafde lekker verder !!! Ja daar heb je wat aan![]()
![]()
(geintje)
Afijn ik er weer op en toen dacht die fries, nu moet ik zo snel mogelijk naar stal.
Dus eerst in een flinke draf toen een galopje ertegenaan, en toen dacht ik STOP.
Omtrekken die handel.
Ik weet nu in ieder geval dat ik ook zonder beugels behoorlijk goed kan rijden, en dat een bokteugel totaal geen zin heeft bij een onverwachtse uithaal !!![]()
En toen er maar naast lopend (op advies van Carola) naar huis gestapt.![]()
Ik heb een flinke schaafplek op mijn knie, mijn broek is kapot en mijn laarzen een beetje beschadigd, verder niets. Dus we kunnen er gewoon om lachen.
Maar wie o wie gaat er zondag weer met mij mee !! ???![]()
Ik wil namelijk wel weer langs die plek, en dan gewoon in stap, want het is ook nog eens dezelfde plek als waar Xan vorige week zondag ook al zo gek deed.
Ik wil wel met je mee hoor! Moet je alleen even een paardje voor me regelen
Citaat:ik wil wel mee!
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:@Allemaal: Nou, de taart is in aantocht hoor! Maisie was als warme was in Linda's handen! Tamara en ik stonden echt met open mond te kijken![]()
Maar, ik heb er zeker lering uit getrokken: Ik moet nog hard werken aan mijn houding (dat wist ik al, maar is nu nog eens bevestigd)
Wat keuk dat het zo goed is gegaan.
FF een vraagje nog...Tot hoe laat kan jij morgen op de manege blijven? Dan weet ik hoelaat ik er moet zijn...ik ben namelijk niet zo'n hele vroege vogel (als het niet hoeft), hihi.
Leuk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!Citaat:ik wil wel mee!
? 
Shenavallie schreef:Leuk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!Citaat:ik wil wel mee!