ahww sweet:D mmmm ik moet nog wiskunde huiswerk maken maar ik heb niet echt zin ofzo:P en nog een filmverslag in het engels en nog leren voor duits en nog leren voor engels.... die mensen op school zijn niet goed, ojaa en ik moet nog een samenvatting maken over h6 bij economie... veel te veel
Zusjes krijgen het ook thuis hoor Er stuiteren hier 25 brugmuggen rond, er komen 2 juniormentoren aan en een mentor, ben ik blij dat ik naar de manege ga zo Hoop echt dat het lekker weer blijft anders komt alles ook nog naar binnen
Elise95
Geplaatst: 10-06-11 18:07
Faya__ schreef:
Zusjes krijgen het ook thuis hoor Er stuiteren hier 25 brugmuggen rond, er komen 2 juniormentoren aan en een mentor, ben ik blij dat ik naar de manege ga zo Hoop echt dat het lekker weer blijft anders komt alles ook nog naar binnen
Er is na mijn weten nog geen da bij uuk geweest, dit wil ik wel graag!
Maar wij mogen deze week en volgende week opgeven bij wie we in de klas willen volgend jaar en dan in augustus hoor ik in welke klas ik zit en bij wie.. Best spannend!
Ik ga die zware doos ook niet meenemen op de fiets, mijn ouders rijden dan ook wel
Wij leveren op school onze boeken in en krijgen ze een paar weken voor het nieuwe jaar de boeken thuisgestuurd. Maar dan hebben wij ook wel een grote school (1500 leerlingen) in Mijdrecht en dezelfde school in Vinkeveen (voor lagere niveau's) 900 leerlingen.
trouwens, ik had voor mijn natuurkunde pta een 6.1! Die ene die voor mijn gevoel zo slecht ging, snap er echt helemaal niks van! Maar ben er wel blij mee
Whaha
Ze zijn naar de kermis olé olé
Elise95
Geplaatst: 11-06-11 07:59
DewiRox schreef:
trouwens, ik had voor mijn natuurkunde pta een 6.1! Die ene die voor mijn gevoel zo slecht ging, snap er echt helemaal niks van! Maar ben er wel blij mee