Aagghh ik ziet wel! Ik krijg nu al gezelschap rond 3 uur en de andere werknemer komt om 4 uur, dus das wel stuk gezelliger! Gister zat ik alleen met de eigenaar tot half 5....dus dan is dit wel gezelliger!
Zo mijn werk weekend zit erop! Vanmiddag was dr weer echt geen drol en heb ik veel buiten op me gat gezeten. Rond 6 uur/half 7 kwam er veel tegelijk en toen was het wel ff druk. Nu hang ik moe op de bank met stinkpoten Zo maar even lekker douchen. Morgen en dinsdag vrij, dinsdag weer richting Leeuwarden voor een daggie...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 24-04-11 21:05
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt
haha egels zijn wel leuk. Bij ons in de tuin heb ik ze wel vaker gezien. Maar wij wonen naast een schelpenpad met daarnaast een grote heuvel. Er zouden ook konijnen zitten maar heb die nog nietgezien
Ik ga vamiddag met vriendin afspreken en vanavond nog even naar smurf toe. Kijken of het niet teveel was gisteren of zo
_Lucy
Geplaatst: 25-04-11 11:33
ik ga vanmiddag lekker naar faron toe hopen dat ze weer net zo goed loopt als zaterdag, want toen liep ze echt heeerlijk!! en ik hoop dat haar hoeven niet nog verder gescheurd/afgebrokkeld zijn.. ik denk dat als er nog een stukje af gaat ze niet meer zo lekker loopt..