haha, gebeurt niet zo vaak hier, en t is ook minder erg, want utrecht is natuurlijk echt waar iedereen langs moet enzo, en dat is hier minder en ik ga eigelijk nooit met de trein, alleen met de bus naar faron
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 19-11-10 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt
jaa ik was heel blij dat ik niet naar school hoefde vandaag, want ik was anders pas om half 6 uit Vriendinnetje van mij zou ook via utrecht naar huis moeten, maar dat ging dus ook niet
nou heb eindelijk dat stomme boek voor nederlands uit, maar moet nu nog een samenvatting maken, maar kan er echt niet een goed verhaaltje van maken, want t slaat allemaal nergens op..
nouja, nog maar 1 boek te gaan, en dat zal wel een betere zijn, want dat is blijkbaar een hele bekende (de val van marga minco) gelukkig is die maar iets van 90 blz..
ik heb trouwens een 6.2 opmn herkansing voor nederlands, dus heb m niet om hoog gehaald, maar maakt me eigenlijk ook niet uit, ik had al een 6.5 en dat is toch weer een 7 afgerond
haha, jah maar volgens mijn leraar stonden er allemaal goeie boeken op t lijstje waar je er zelf 2 uit moest kiezen maar ik merk t van zelf wel. vind t eigenlijk ook wel weer vervelend dat ze zo kort zijn, want dan word alles zo snel uitgelegd enzo en heb je zo snel een einde.. maar als ie niet zo leuk is vind k dat niet zo erg natuurlijk
Ik was de duivel draagt prada aan het lezen, en in het begin dacht ik echt steeds; waar gaat dit heen? En telkens kwam ik maar niet verder.. En toen zat ik er net helemaal in, en toen was het boek ineens uit
Ik heb dat ook altijd, dan is me boek super leuk en heb ik hem bijna uit en wil ik hem heel graag uitlezen en dan heb ik hem eindelijk uit en denk ik: kak nu istie uit....