LIQUITA schreef:Is hier nog iets bijzonders getikt? Heb geen zin om terug te lezen.
lekker dan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:mntj schreef:ga t.z.t emigreren.
hoorde vandaag van iemand die er ook niks aan wou doen en al die poespas niet wou, ging op vakantie en na de vakantie stond de versiering nog in de tuin. Had er een week gestaan. dan is iedereen echt goed op de hoogte
. Ben ook benieuwd hoe snel Floris het weg haalt. toen Rowan was geboren hadden de in/uitpakhulpen de kraam versierd. floris had het er heel snel weer van af gehaald..
) 
winnitou schreef:xan schreef:Anke, ik kom morgen weer met een collega naar de manege.
Dan weet je het ff !!!!!![]()
Mntj gaat hem even voorkneden. Zal zij ff vertellen of het was is.
Hoe laat, ga na het werk (om 13.00 uur) even naar Henk en Gerie en daarna aan het werk op de camping. Is wel de bedoeling dat ik in de les van 21.00 uur rij
xan schreef:winnitou schreef:hoorde vandaag van iemand die er ook niks aan wou doen en al die poespas niet wou, ging op vakantie en na de vakantie stond de versiering nog in de tuin. Had er een week gestaan. dan is iedereen echt goed op de hoogte
. Ben ook benieuwd hoe snel Floris het weg haalt. toen Rowan was geboren hadden de in/uitpakhulpen de kraam versierd. floris had het er heel snel weer van af gehaald..
Bah, wat flauw.
Bij ons waren de slingers helemaal verkleurd (van het lange hangen)
en de ooievaar was al een paar keer omgewaaid.

mntj schreef:ik ga nu ook maar weltrust en tot ziens of tot bokt.
ben benieuwd wat voor kanjer je mee neemt. hoe laat wordt t ongeveer?