Hej!!!
Vandaag was zo gaaf,
de opening van onze kunstgalerie/winkel van onze dagbesteding(Mijn project samen met de andere leerling) tijdens tuinfeest.
Eerst zou ik op het tuinfeest even helpen met een kraam van een andere dagbestedinggroep en toen hoorde we om ons heen dat er al mensen naar onze galerie/kunstwinkel waren geweest maar datie dicht was. Dus toen waren we afwisselend toch maar vast erheen gegaan. Eventuele drukte zou pas rond 1 uur komen. Uiteindelijk van 1 tot half 4 constant veel mensen gehad, kei enthousiaste mensen, echt niet verwacht want lagen kei afgelegen. En er reed een treintje om mensen van de parkeerplaats naar het tuinfeest te brengen, en die meneer die verwees ze eerst allemaal naar ons en in de tent werd het ook omgeroepen, dus dat was kei relax hoefde we niet mensen van de straat te plukken.
Kregen nog complimentje van onze stage begeleidster want wij hadden de verantwoordelijkheid voor vandaag, zij was maar een uurtje geweest ofzo
Gaf echt veel voldoening van ons project. Nu hopen dat het een beetje geholpen heeft qua reclame.
Morge is weer mijn aan school werk dag dus kom ik weer alles bijlezen en zo!!