Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), 20 kilometer in een kano gevaren en gisteren nog een soort challenge parcours gedaan waarbij je op heel veel verschillende manieren de rivier over moest steken, dus de ene keer met een vlot en de andere keer met touwen e.d. Als afsluiter hebben we getokkeld, dus met 'zo'n tuigje aan van een plateau af springen en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg snel naar beneden! Echt helemaal leuk!!
. De eerste nacht was een hel!! Ik werd zelf namelijk ziek en heb de hele nacht liggen
. Dus tja die nacht zal ik zeker niet meer vergeten
. Maarja sinds gisteravond weer beetje opgeknapt en nu weer heerlijk aan het eten en aan het werk.
.
.xveer schreef:Hallootjes!![]()
Zo, das lang geleden.. Heb net even bijgelezen, dus bij deze:
Belin, Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ik ben afgelopen weekend met heel VWO 5 naar de ardennen geweest, survivalen![]()
't was echt superleuk alleen ik heb nu echt OVERAL spierpijn/blauwe plekken/schaafwonden en wat je nog meer kunt hebben![]()
We hebben geklommen, geabseilt (geen idee hoe je dat schrijft), 20 kilometer in een kano gevaren en gisteren nog een soort challenge parcours gedaan waarbij je op heel veel verschillende manieren de rivier over moest steken, dus de ene keer met een vlot en de andere keer met touwen e.d. Als afsluiter hebben we getokkeld, dus met 'zo'n tuigje aan van een plateau af springen en dan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg snel naar beneden! Echt helemaal leuk!!
![]()
Beetje jammer dat vandaag weer gewoon school was

annitavier schreef:HHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPP
Ik moet een puzzelspeurtocht voor kinderen organiseren!!! Het moet in en rond het bedrijf zijn en voor kinderen van 4 tot 10 ofzo. Weet iemand nog een leuke opdacht of iets ??
xManon_ schreef:Wow, vanaf september kosten de lessen voor mij 54 euro!
We betalen nu 47..
Maar dan is het duurder vanaf 16, worden de lessen dan ook op leeftijd ingedeeld?