Wat een gaaf beeest!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Wow die schimmel Kirsten![]()
Wat een gaaf beeest!!
Iriis_ schreef:Wow en site van die man..
Klinkt echt intressant.. Bij Veldstar doen ze daar inderdaad veel mee, dat zag ik laatst bij de les van Ingrid op Dominga![]()
Maar dat het zó belanrijk is wist is niet![]()
Ik ga het echt aan mijn moeder laten zien, want Valentino is echt super scheef.. En het is dus wel heeeeul belangrijk om hem recht te krijgen enzo..
Maar Roos heeft dat toch ook gehad? Daarom ben ik er nu toch nog wel meer bang voor. Het kan maar zo gebeuren..
Kirsten_S schreef:Iriis_ schreef:Wow en site van die man..
Klinkt echt intressant.. Bij Veldstar doen ze daar inderdaad veel mee, dat zag ik laatst bij de les van Ingrid op Dominga![]()
Maar dat het zó belanrijk is wist is niet![]()
Ik ga het echt aan mijn moeder laten zien, want Valentino is echt super scheef.. En het is dus wel heeeeul belangrijk om hem recht te krijgen enzo..
Maar Roos heeft dat toch ook gehad? Daarom ben ik er nu toch nog wel meer bang voor. Het kan maar zo gebeuren..
jaa preciess! Ik vond het ook belangrijk! Heb het meteen opgeschreven hoe je dat kan doen!
Hee weet je, miss kan je die man vragen om te komen?! of dat jij naar hem toe gaat. want dan weet je hoe je precies moet rijden en dat je hem weer goed ze spieren laat gebruiken, in plaats van nu verkeerd door te gaan? Is wel handig toch?
! 
Kirsten_S schreef:Als je bij reacties kijkt staat het stukje van mijn nicht over Ramondo.Woow dit moeten jullie allemaaal lezen! Ik denk dat bijna iedereen op de manege hier last van heeft.
http://www.hoefkatrol.com/ bij het kopje hoefkartol en dan eerst de 1e blz lezen en dan verder klikken naar de juiste training!
Emmaa_ schreef:Hmzz Iris we moeten snel die shoot van Tinus doen
Maar ik ga nog ff naar beneden
)Pebbs schreef:weet het niet, volgens mij mag je sowieso niet met eigen dekjes op manegepaarden rijden......
Maaikeee schreef:Woeps iemand al afgevallen van jumpy tijdens het opstappen in de les vandaag..
Daarna ging marjolein der op

Pebbs schreef:Maaikeee schreef:Woeps iemand al afgevallen van jumpy tijdens het opstappen in de les vandaag..
Daarna ging marjolein der op
oh jeej
heeft ie toch een beetje zadeldwang
?
Astor schreef:marjolein die denkt dat ze alles kan haha
Pebbs schreef:als er iemand is die ik niet mag, is het marjolein wel
?Pebbs schreef:als er iemand is die ik niet mag, is het marjolein wel