Klopt, maar ik ga straks even naar de stad, en dan hoop ik een telefoon meteen in mn handen te krijgen misschien de LG Crystal, een HTC of toch een Nokia...
Kimbaie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-10 13:48
Cer schreef:
Nieuw topic is niet zo ingewikkeld hoor.. gewoon een nieuw topic openen in de HK, met een leuke titel en een leuk intro
Leuk hoofdstel, Tav! Ik houd wel van bruin onderlegd. ik denk ook wel dat het mooi staat bij Tence. Zeker met bling bling frontriem!
Voor Elvis zou ik voor de eerste gaan. als er nog een grote voorpluk over de frontriem komt, dan is een gladde denk ik mooier dan een met frummels. Maakt het met rijden nog uit of je wel of geen keelriem hebt?
nikkielvis
Geplaatst: 09-02-10 14:29
Ik denk het niet coby!
Coby10
Geplaatst: 09-02-10 15:45
Ik vraag me als ik zo'n hoofdstel zie altijd af waarom wij dan zoveel riempjes en gespjes hebben
ja het topic gaat wel snel ineens iedere keer veel berichten lezen. ja wie het gaat openen ? weet ik niet... lijkt me wel leuk om de mensen die mee doen met paard in het begin bij te zetten met fotos en zo. laat wel ff een topic zien die dat ook heeft marion: vind het hoofdstel echt heel mooi bij hem staan. en ook de bling bling
na de hele dag bij mijn kingetje te zijn ben ik dan eingelijk ondooid en wel thuis , king zijn been was vanochtend nog even dik, maar na veel stappen eindelijk een mini beetje dunner. smiddags is de DA geweest, die hebben een huidafkrabsel afgenomen , we weten nu al dat het geen mijt is nu gaan ze die kweken dan weten we de rest. Hij heeft weer pijstillers en ontstekingsremmers gekregen en dit keer een andere en hogere antibiotica, daarna nog even de wond schoon gemaakt en weer veel gestapt. en het slaat al aan zijn been word dunner
_Noah
Geplaatst: 09-02-10 20:26
Weer een stuk bijgelezen, het gaat hier echt snel! Ben benieuwd wat er uit de test komt van King, hopelijk dat het snel beter gaat. Oke, ik haat nu officiceel de Ikea. Ik moest vanmiddag mee met mijn moeder die had iets nodig. En ik als shopverslaafde kom dan nooit met lege handen thuis. Heb ik een mooie lamp gekocht met een bijzettafel, 3x raden.. Er zitten geen schroeven bij. T
Tafeltje á €5,- + Ilvy die de randstad afcrosst voor passende schroeven die de Gamma natuurlijk niet heeft.. = een gammele tafel van 5 euro die nu in de schuur staat. Moest even afreageren..
kijk ik bedoel zoiets [HK] Gelderse paarden Deel 3 op pagina 1 kijken natuurlijk dat vind ik persoonlijk een erg leuke opening
taverno
Geplaatst: 09-02-10 20:45
Ik ben ook geen fan van de Ikea,ik dacht dat ik de enige was.
Tence zijn nieuwe hoofdstel past gelukkig,ben er erg blij mee. Het moet nu nog een paar keer ingevet worden en zijn andere bit moet er aan maar het stond hem deftig.
taverno
Geplaatst: 09-02-10 20:47
Ik denk dat iedereen wel weet wat er bedoelt wordt Anette. Als je lief bent mag jij de nieuwe opening wel maken hoor.
ja dat weet ik maar wist niet goed hoe ik het onder woorden moest brengen dus dan maar even een voorbeeld
_Noah
Geplaatst: 09-02-10 21:40
Haha King als je je geroepen voelt, wees creatief zou ik zeggen . Cer, heb je al een date met je buurman? Ik ben nou wel benieuwd hoe hij eruit ziet, kun je niet eens stiekem een foto schieten? kunnen wij ook meegenieten hier
Helaas maar het is echt sneeuw. Ik op mijn scootertje dacht dat de doorgaande weg wel vrij zou zijn, maar echt niet. Dit is toch de ergste winter sinds jaren. Morgen wordt het ook verwacht en volgens de buienradar misschien nog meer vandaag.