Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Nou, ik ga er vandoor.
Jij ook lekker slapen Anke.

ATE schreef:yanari is je parkiet al gehaald???
.
.
? Of heb je het beschaafd gehouden met de gluhwein ... Yinari schreef:ATE schreef:yanari is je parkiet al gehaald???
Gaan jullie me ineens allemaal Yanari noemen?.
Nee, hij zit hier nog lekker onder mijn trui. Het is een heel lief beestje en hij hupt de hele dag door mijn planten en over de vloer. Hij heeft wel een ringnummer maar dat heb ik nog niet kunnen achterhalen (dierenambulance ook niet).
Heb je een kater vandaag Xan? Of heb je het beschaafd gehouden met de gluhwein ...

Yinari schreef:Heb je een kater vandaag Xan? Of heb je het beschaafd gehouden met de gluhwein ...
)
winnitou schreef:Zit hier vast op de bank met een slapend kind op schoot. Ga toch maar proberen of ik hem een ander plekje kan geven.
Rowan heeft nog steeds koorts, al zakt het wel een beetje.
En ik heb spierpijn over mijn hele lijf. Is echt verplicht uitrusten.

xan schreef:Ik was vanmorgen om half 10 op de manege om naar NoNo te kijken. 39,8 graden. Een beetje gezakt. Maar hij is erg appelig, zijn hooi lag er nog net zoals zijn muesli. De muesli heb ik hem met de hand gevoerd. 3-4 handjes, toen wilde hij niet meer. Hij ging hoesten en het kwam er via zijn neus weer uit. Is niet best dus. Hij drinkt ook bijna niet en had maar één hoopje mest in zijn stal liggen. Dadelijk ga ik weer heen met wat klein gesneden appels en wortels en een beetje slobber. Hij moet natuurlijk wel een beetje blijven eten en drinken.
Yinari schreef:ATE schreef:yanari is je parkiet al gehaald???
Gaan jullie me ineens allemaal Yanari noemen?.
Nee, hij zit hier nog lekker onder mijn trui. Het is een heel lief beestje en hij hupt de hele dag door mijn planten en over de vloer. Hij heeft wel een ringnummer maar dat heb ik nog niet kunnen achterhalen (dierenambulance ook niet).
Heb je een kater vandaag Xan? Of heb je het beschaafd gehouden met de gluhwein ...
ATE schreef:laatste hondje is ook verkocht
wat zal het stil worden over twee weken als ze allemaal opgehaald zijn
xan schreef:Yinari schreef:Heb je een kater vandaag Xan? Of heb je het beschaafd gehouden met de gluhwein ...
hahaha, zit ik ook eens aan de drank en jullie denken dat ik daar een kater van krijg.
Niet van de glühwein hoor (afkloppen, maar eigenlijk heb ik nooit een kater)
Maar ik heb het beschaafd gehouden hoor. 2 glazen dus dat kan er toch mee door (hetzelfde als Liquita)
ATE schreef:En...hoe gaat Dikkiedik heten, of weten ze dat nog niet?laatste hondje is ook verkocht
wat zal het stil worden over twee weken als ze allemaal opgehaald zijn
xan schreef:Ik was vanmorgen om half 10 op de manege om naar NoNo te kijken. 39,8 graden. Een beetje gezakt. Maar hij is erg appelig, zijn hooi lag er nog net zoals zijn muesli. De muesli heb ik hem met de hand gevoerd. 3-4 handjes, toen wilde hij niet meer. Hij ging hoesten en het kwam er via zijn neus weer uit. Is niet best dus. Hij drinkt ook bijna niet en had maar één hoopje mest in zijn stal liggen. Dadelijk ga ik weer heen met wat klein gesneden appels en wortels en een beetje slobber. Hij moet natuurlijk wel een beetje blijven eten en drinken.
. 
LIQUITA schreef:xan schreef:
hahaha, zit ik ook eens aan de drank en jullie denken dat ik daar een kater van krijg.
Niet van de glühwein hoor (afkloppen, maar eigenlijk heb ik nooit een kater)
Maar ik heb het beschaafd gehouden hoor. 2 glazen dus dat kan er toch mee door (hetzelfde als Liquita)
3 glazen![]()
meelen schreef:LIQUITA schreef:
3 glazen![]()
Weet je zeker Xan, dat je tegen drank kunt? Je kunt er i.i.g. al niet meer door tellen.

meelen schreef:Nou José, daar kom je mooi mee weg. (deze keer)
winnitou schreef:Ben ik ook benieuwd naarXan, hoe was het met NoNo?
.
. Morgen heb ik vast wel spierpijn
.