Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Zoo... ook ik ben weer thuis na een scheikunde toets, ging wel lekker, maar het was een beetje googelen met getallen
ik kwam zo uit op 49000 bij een som, dacht van "nou dat kan écht niet!" wat doet Elise: antwoord = 49
Hoe was jullie dagje?
Nathaliia schreef:dit weekend dus?sorry dan kan ik denk ik geen foto's komen maken!
mijn dag was in een woord SAAI.
linda2008 schreef:hey joh... we staan gewoon op de tweede pagina..... dat kan natuurlijk niet!!!
_Lizzy_ schreef:Sylvia, heb jij misschien tijd en zin om met bruin naar de cross les te gaan zondag?
nickyforever schreef:_Lizzy_ schreef:Sylvia, heb jij misschien tijd en zin om met bruin naar de cross les te gaan zondag?
Ik zal even kijken of dat gaat lukken denk het wel maar moet het even overleggen wat word dan de tijd?
Citaat:Syl: les is dus zondag 9 november om 13:00 tot ongeveer 14:00, Carmen en ik vertrekken rond 13:15 van de manege (zal wel ietsjes later worden in mijn geval, ik ken mezelf) Misschien heb je wat aan die info?
JimBeer schreef:Citaat:Syl: les is dus zondag 9 november om 13:00 tot ongeveer 14:00, Carmen en ik vertrekken rond 13:15 van de manege (zal wel ietsjes later worden in mijn geval, ik ken mezelf) Misschien heb je wat aan die info?
Dus jij vertrekt pas als de les is begonnen?![]()
(begin 13:00 en vertrek 13:15
)
lieziej schreef:Bir: je ava doet 't niet btw